Tekniikkakeskustelut > Projektit
Vaunun tiivistys
K.E.V:
Se on sitten hyvä että tuotanto Ruotsiin siirtyi.
Sinänsä outoa mutta kaikki rullat mitä olen peltiä nähnyt ovat olleet tasalevyisiä koko pituudeltaan.
Voisi olla hankalaa ohjelmoida peltikone tekemään oittain erilevyistä.
-------:
No enpä ainakaan itse ole soliferin kohdalla mitään hyvää nähnyt kun ruotsiin siirty. Eihän koko Soliferia käytännössä enää ole.. Joku hökkeli vaan präntätty Soliferi merkiksi.. Käytännössä laatu ja taso laskenut..
K.E.V:
Näin on, mutta ehdittiin niitä "oikeita" tehdä siellä vuosia.
Nyt todellakin jotain teippiviritettyjä sakemanneja. ::)
kanpas-9:
Oliko se niin että viimeiset suomessa valmistetut soliferit tuli 2004? Onko tätä uudemmat huonompi laatuisia? ja kävikö polarille samoin?
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: kanpas-9 - 16.01.2018 kello on 22:44 ---Oliko se niin että viimeiset suomessa valmistetut soliferit tuli 2004? Onko tätä uudemmat huonompi laatuisia? ja kävikö polarille samoin?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä viimeiset Soliferit tehtiin Suomessa 2004 toukokuussa, toki vielä myytiin 2005 vuonnakin. Suomen ja Ruotsissa tehdyn mallin erottaa hyvin kyljestä. Ruotsalaisessa mallissa ikkunoiden kohdalla menee vaaleanharmaa raidoitus. Kyljen väritys on muutenkin ihan ei näköinen.
Ne laatu heikkettelyt on ehkä paremminkin urbaania legendoja. Polarista en osaa sanoa vuosimallien välisiä eroja, mutta Soliferista olen kuullut, että vm 2006 olisi tiivistemassa heikompilaatuista kuin Soliferin vm 2004. Ja vuotoja olisi enemmän vm 2006 mallissa kuin vm 2004. Ja tämä on ihan huhu puheita, eikä minulla ole kuin oma Solifer S5+ vm 2003, jossa ei ole vielä ainakaan mitään kosteusvuotoa ollut. Joten en pysy tekemään omakohtaista vertailua vm 2006.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta