Sivuja:
Toiminto
  • #31 kirjoittanut kimi 15 Jan 2018
  • Nyt mennään jo kauas nykypäivästä ku (Fordson)Majoreista laskettiin jäähynesteet astioihin ja yöksi tupaan - sitten loroteltiin lämpöisät takas aamulla. Ajoi lohkiksen virkaa, eikä ollut glykoleja..

    Mulla kävi sama asia mutta erimerkkisellä mieleen. Siihen tidettiin laittaa uutta lämmintä vettä aamuisin
  • #32 kirjoittanut "Masi" 15 Jan 2018
  • Ja itä-ukot laittaa edelleen vattiin trasselia ja öljyä. Ja kohta Zil savuaa ;)
  • #33 kirjoittanut seppoko 15 Jan 2018
  • Yhtiössä, jossa olin töissä, käytettiin aikanaan 2000:n watin valonheittäjiä. Semmoinen moottorin alle valo ylöspäin n. tuntia ennen kuin piti käynnistää kone. Lähti käyntiin kuin palmun alta.
  • #34 kirjoittanut Hutikuti 15 Jan 2018
  • Yhtiössä, jossa olin töissä, käytettiin aikanaan 2000:n watin valonheittäjiä. Semmoinen moottorin alle valo ylöspäin n. tuntia ennen kuin piti käynnistää kone. Lähti käyntiin kuin palmun alta.
    Oliko tuo sitä paljonpuhuttua valohoitoa  ^-^
  • #35 kirjoittanut seppoko 15 Jan 2018
  • Oliko tuo sitä paljonpuhuttua valohoitoa  ^-^

    Kirjaimellisesti!  :D
  • #36 kirjoittanut Lerssinen 15 Jan 2018
  • #37 kirjoittanut tsahkali 15 Jan 2018
  • Meillä entiwanhaan haettiin kattilasta lapiollinen hiiliä ja laitettiin 'kinkunpaistopellille'.
    Lämmitti, eikä tullut tuota turhaa liekkiä.
  • #38 kirjoittanut Lerssinen 15 Jan 2018
  • Tästä missä asun niin alta kilometrin päässä on rappiotila missä ei ole asuttu varmaan 20 vuoteen. Sen pihalla on kyljellään sellainen korkeakattoinen junakeulavolkkarin paku.

    Kuulemma koneen alle laitettu pölykapseliin hiillos talvella, kuski oli kerinnyt kävellä taloon sisälle kunnes JYTYM ja volkkari onkin kyljellään palaneena.
  • #39 kirjoittanut Jones81 15 Jan 2018
  • TT - Thermo 1000w defa yhteensopiva minulla käytössä reilun vuoden.
    On kyllä hyvä laite ja moottori ehtii lämmetä kunolla kahden tunnin lämmitysajalla myös kovalla pakkasella.
    Pitäis koputtaa puuta mutta minulla on toiminu hyvin vaikka vähintään neljä tuntia päivässä käytössä talvikaudella.
    Tuon lisänä vielä säteilylämmitin ja sisätilanlämmitin.
  • #40 kirjoittanut T-Cat 15 Jan 2018
  • Tuohon vielä lisäksi "perinteinen" lohkolämmitin niin kaikki käytössä.
  • #41 kirjoittanut Jones81 16 Jan 2018
  • Tuohon vielä lisäksi "perinteinen" lohkolämmitin niin kaikki käytössä.
    Perinteisen lohkolämmittimen oisin laittanu mutta ei sitä saa tuohon v6 koneiseen Audiin.
  • #42 kirjoittanut aatsha 12 Jul 2018
  • Mulla ois yksi ylimääräinen, jäi kun laitoin polttoainelämmittim en. Siis käytetty yhtenä talvena, hintaa puolet uudesta. Kysy yveellä.
Sivuja:
Toiminto