Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Mesestä hävis tehot?

<< < (2/5) > >>

caprice-kake:
Minulla MB 320 v6,sama juttu.Pajalla vikadiaknoosiksi ilmoitti turbon sähköinen ahtopainesäädin vika.Korjaustoimenp iteeksi sanottiin,että koko turbohässäkkä vaihtoon.Suomessa ei tahdo löytyä pelkkää säätimen korjaajaa. 

Saksasta tilaamalla ilmeisesti löytyis pelkkä säädin, hinta noin 115-200

Suomessa nuita korjaa Elehuolto, hinta noin 250.

palokurki:
Kiitos vastauksista. Jospa vika vielä ilmenisi, kun käyn arkena kokeilemassa. Vika päällä ois varmaan paras mennä lukijalaitteeseen.

Aakku:
Mulla VW retkuiluauto oireili samalla tavalla...

Veto heikko, eikä jaksanut pitää kunnolla maantienopeutta.
Ei vikavaloa
Ei vikakoodeja
EGR putsattiin ja kunnostettiin. Ei auttanut
Turbo kunnostettiin ja kaikki letkut uusittiin. Ei auttanut
Kokeiltiin uuttaa ilmamassamittaria. Ei auttanut
Tehtiin katalysaattoriin reikä ja painetesti. Bingo, katti vaihdettiin ja tehot palasi.

Team Ahma:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki -  6.01.2018     kello on 12:38 ---Kiitos vastauksista. Jospa vika vielä ilmenisi, kun käyn arkena kokeilemassa. Vika päällä ois varmaan paras mennä lukijalaitteeseen.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se häiriö  säilyy vikamuistissa. Mahdollisia aiheuttajia on  paljon joten turhaa arvailla,  koodinluvulla eteenpäin.
-Eikä välttämättä tarvitse Veholle mennä koodinlukuun, se onnistuu halvemmissakin paikoissa.

Mulla joskus 211-korinen 320cdi satunnaisesti pudotti tehot kun painoi "liikaa" kaasua, silloin syyllinen oli kaasupoljin. Tosi kiva ohittaessa...

0yxxy0:
Eikö se juuttuvasiipinen turbo oo ainakin vag-konsernin ongelma.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View