Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon remontti tänään.

<< < (6/25) > >>

iso-juuso:
Tänään irroittelin sisäilmapuhaltimen. Tarkoituksena putsata ja vähän rasvata moottorin akselia. Nuo teinkin, mutta huomasin samalla että hiilistä on enää seitsemännes jäljellä. Laittelin takaisin ja nyt mietin että löytyyköhän tuollaiseen boschin moottoriin 8x10mm mallin hiiliä?

perho-ukko:
  Volvot loppui Amazoniin !! ;D ;D

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 30.07.2011     kello on 18:57 ---  Volvot loppui Amazoniin !! ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ja minä oon aatellut että loppui siihen kun kartaanit jäi pois  >:(.

JeanS:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 30.07.2011     kello on 19:28 --- Ja minä oon aatellut että loppui siihen kun kartaanit jäi pois  >:(.

--- Lainaus päättyy ---

No ei ne uudemmatkaan ihan kuraa voi olla. Nettiautokin on täynnä puolimiljoonaa ajettuja ja vielä kukkuu kummasti.
Sitä nyt sitten ei tiedä minkälaista kiinan pskaa sieltä Volvolta alkaa tuolemaan jatkossa.

seijantie:
Juu,Kiitos linkistä.Sen verran asiasta,uudemmat santa feet on 2,2 koneella ja oliko 2010 kone uudistettiin.Siltä onko näissä uudemmissa myllyissä boscin pumpuihin tullut korjaus en tiedä.Lastutus keskustelun yhteydessä kysyin maahantuojalta voisko minun auton softa päivittää uudemmalla.Teknisiä tietoja tutkaillessa kävi selväksi että tehon lisäys oli saatu aikaiseksi tekniikkaa muuttamalla eikä lastutuksella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View