Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon remontti tänään.

<< < (5/25) > >>

JeanS:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 30.07.2011     kello on 00:14 ---Minkä vuotinen se santa fe on mihin se pumppu jouduttiin vaihtamaan? ???

--- Lainaus päättyy ---
-04 CRDi VGT 160tkm ajettu.

En uskaltanut ottaa riskiä vuotavan pumpun kanssa, koska kia/hyundai foorumilla oli kertomus totaalisesta moottorituhosta, jonka aiheutti vuotava pumppu.

seijantie:
Mulla on kolme vuotta nuorempi 120t ajettu,olisin kiinostunut sen sivuston osoitteesta mistä noita juttuja pääsee lueskelemaan.Josko seuraavat kymmenen vuotta ajeltais näillä.Alku on sujunut toistaiseksi,kertaakaan en ole nokkapeltiä avannut kuin polttimon vaihtoon ja pissapojan nestettä varten.Huomattavast i viattomampi kuin 2003 V70 volvo.Nytkin volvon etuikkunan tiivisteen kiristysnauha irtoilee ja etupäässä ilmeisesti alatukivarressa jotain häikkää kun pikkunen kolahtelu kuuluu joustoissa.Takajous itus ei enään kovin jämäkkä.Istuin lämmitin polttaa joko auton tai persauksen ym. pientä. :P :P Onhan volvolle jo vähän yli 200t näytetty maailmaa.

Haapaniemen Paroni:
Ei muuta vikaa,kun akku tyhjenee >:( varmaan vaihto edessä :D

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 30.07.2011     kello on 11:15 ---Mulla on kolme vuotta nuorempi 120t ajettu,olisin kiinostunut sen sivuston osoitteesta mistä noita juttuja pääsee lueskelemaan.Josko seuraavat kymmenen vuotta ajeltais näillä.Alku on sujunut toistaiseksi,kertaakaan en ole nokkapeltiä avannut kuin polttimon vaihtoon ja pissapojan nestettä varten.Huomattavast i viattomampi kuin 2003 V70 volvo.Nytkin volvon etuikkunan tiivisteen kiristysnauha irtoilee ja etupäässä ilmeisesti alatukivarressa jotain häikkää kun pikkunen kolahtelu kuuluu joustoissa.Takajous itus ei enään kovin jämäkkä.Istuin lämmitin polttaa joko auton tai persauksen ym. pientä. :P :P Onhan volvolle jo vähän yli 200t näytetty maailmaa.

--- Lainaus päättyy ---

Ja mulla on 940 -95 450t km ajettu ei juuri korjaamista mutta eikö se ookkin viimeisiä oikeita volvoja.

JeanS:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 30.07.2011     kello on 11:15 ---Mulla on kolme vuotta nuorempi 120t ajettu,olisin kiinostunut sen sivuston osoitteesta mistä noita juttuja pääsee lueskelemaan.

--- Lainaus päättyy ---

http://www.khcf.org/

Tuossa vielä suora linkki  topicciin, jossa mottorin hajoamisesta http://www.khcf.org/index.php?topic=2047.0

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View