Tekniikkakeskustelut > Truma
Truman lämmittimen vaihto
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 2.01.2018 kello on 12:48 ---Tästä syystä myös kannattaa antaa arvoa sille että auto on ns. Maxi alustalla. Kun alustana on citikka Pösö tai yleisimpänä fiat niin en nyt muista oliko ulkoisia eroja muuta kuin se että maxi alustaisessa on 16" vanteet ja ns isolla pultti jaolla eli 5x130 jako
--- Lainaus päättyy ---
On mulla ollut 'Maxi' 14" pyörillä....
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 2.01.2018 kello on 13:11 ---On mulla ollut 'Maxi' 14" pyörillä....
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole mahdollista ainakaan 244 tai 250 korisessa. Etujarrut on niin isot että ei mahdu 15" vanne edes.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 2.01.2018 kello on 12:48 ---Tästä syystä myös kannattaa antaa arvoa sille että auto on ns. Maxi alustalla. Kun alustana on citikka Pösö tai yleisimpänä fiat niin en nyt muista oliko ulkoisia eroja muuta kuin se että maxi alustaisessa on 16" vanteet ja ns isolla pultti jaolla eli 5x130 jako. Rimpula alustassa on 5x118 tms se jako eli eroa on senverran että rullamitta antaa sopivan tarkkuuden jo. MaxI alustassa on vahvemmat jouset,iskarit,isommat jarrulevyt ja brembon jarrusatalat
--- Lainaus päättyy ---
Maxialusta sitten lienee jo lähtökohtaisesti painavampi kuin muut eli kevyemmät alustat?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: ajuri - 2.01.2018 kello on 12:13 --- Eli loppujen lopuksi noille painoille ei juurikaan itse pysty tekemään mitään ?
--- Lainaus päättyy ---
Ainoa lienee kokonaismassojen nosto. Ducatoja on nostettu 3850 kiloon eli vähintään C1-kortille. Siinä taas saattaa tulla vastaan taka-akselipainon ylitys kun lähes kaikki lasti painaa enemmän tai vähemmän taka-akselia.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 2.01.2018 kello on 13:31 ---Maxialusta sitten lienee jo lähtökohtaisesti painavampi kuin muut eli kevyemmät alustat?
--- Lainaus päättyy ---
Näin se taitaa olla. Mutta tällöin alusta jotenkuten on mitoitettu tuolle massalle. Oikeasti niin tonkokoinen auto pitäis olla transitin tai mersun paripyörä alustalle tehty ja c kortillknen jos siitä laillisen haluaa. Mersun alustaisena vain hinta on aivan jossain toisissa luokissa ja tarjonta olematon
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta