Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Matkailuauton vaihto vaunuun

<< < (38/43) > >>

Yojimbo:
Ihan hyviä kommentteja, kiitos. Kyllähän minäkin kaikkein mieluiten tämän nykyisen myisin suoraan itse. Helpottaisi tosiaan rahat kourassa vaunukauppaan menoa. Mutta, pitäisi tosiaan saada ensin joku tuo ostamaan. Vielä ei ole kukaan tarjouksia tehnyt, mutta odotellaan. Hintapyyntöäkin voi laskea, mutta ei liikaa viitsisi heti alkuun, kun viime kesänä tuli kuitenkin vähän autoa varusteltuakin. Eihän tässä hätä ole, kesään on vielä aikaa. Eniten ehkä pitää ottaa huomioon Finnlinesin tilanne, kun nyt kesämatkaa varten on varattu vain autonmittainen tila ja jos vaunu tulee, niin sitten tarvitaan lisää tilaa (lisämaksusta).

Jos joku täällä kerrossängyllistä autoa etsii, niin yv:tä vain  ;)

K.E.V:
Halvempiakin löytyy :)
Ja niihin lisälämmitin  :o

--- Off-Topic: ---kaikkea ne Caravan lehdessä esittelee, lämmitintä tarkoitin  :-X

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  1.03.2018     kello on 17:57 ---Ja Suomessa 1 kpl ?

--- Lainaus päättyy ---

Kappas https://www.nettikaravaani.com/dethleffs/c-go/1486700 Thumb

Vaan hintaa on toim.kuluineen n. 23.000;- vaikkakin mukana on Touring- ja Vapaana (Autark) -paketit. Saksassa noissa on tuo Touring myös about järjestäin kaikissa, mutta Autark on varsin harvinainen ja taas toisaalta kok.massan korotus 1700kg (vakiona kantavuutta on vain 170kg, mutta korotettuna jopa 500kg) on aika monessa. Vaan siltikin luokkaa 5k€ tuossa siis säästäisi itse tuomalla 8)

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  1.03.2018     kello on 20:39 ---Kappas https://www.nettikaravaani.com/dethleffs/c-go/1486700 Thumb

Vaan hintaa on toim.kuluineen n. 23.000;- vaikkakin mukana on Touring- ja Vapaana (Autark) -paketit. Saksassa noissa on tuo Touring myös about järjestäin kaikissa, mutta Autark on varsin harvinainen ja taas toisaalta kok.massan korotus 1700kg (vakiona kantavuutta on vain 170kg, mutta korotettuna jopa 500kg) on aika monessa. Vaan siltikin luokkaa 5k€ tuossa siis säästäisi itse tuomalla 8)

--- Lainaus päättyy ---
Itse kun viimekesänä kyselin niin pelkästään kysymällä lähti listahinnasta aina 2-3 tonnia pois mikäli kyseessä oli suora kauppa. Parhaiten tinki pyyntihinnoista botnia caravan -lopullinen hankinta tosin tehtiin autovahinkokeskukse lta  ;D

Tuossa hitecin detskussa on kyllä hyvä pohja ja valmiit petit neljälle. Myöskin keskelle sijoitetun istuinryhmä on hyvä kun siitä ei ole yritettykään u-mallista. Mahtaa mahtua kivasti pöydän ääreen 2 aikuista ja 2 lasta.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  1.03.2018     kello on 20:53 ---Itse kun viimekesänä kyselin niin pelkästään kysymällä lähti listahinnasta aina 2-3 tonnia pois mikäli kyseessä oli suora kauppa. Parhaiten tinki pyyntihinnoista botnia caravan -lopullinen hankinta tosin tehtiin autovahinkokeskukse lta  ;D

Tuossa hitecin detskussa on kyllä hyvä pohja ja valmiit petit neljälle. Myöskin keskelle sijoitetun istuinryhmä on hyvä kun siitä ei ole yritettykään u-mallista. Mahtaa mahtua kivasti pöydän ääreen 2 aikuista ja 2 lasta.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä varmaan , muttei sopisi meille. Tuossa klo 17.11 sanoin jotta kuumene prkl :) ulkona -7,9c ja sisällä -7.3c aloitustilanne ja klo 20.41 oli sisällä +16.8 ja ulkona jo -12.8c .Huomenna lämmin ja kuiva ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View