Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Galluppii ... mikä ois hyvä pikkuauto ... ns. kauppakassi ?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 8.01.2014 kello on 08:59 ---Vaan eikös suurin osa noista city-maastureista ole vajaavetoisia :D
--- Lainaus päättyy ---
Niillähän ne enimmät rahat ihmisiltä otetaan. Ensin esitellään 4wd malli suurella melulla ja sitten aletaan myydä vajaavetoista samalla kopalla.
Eikä ne nelikotkaan mitään 'maastureita' ole.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 8.01.2014 kello on 10:53 ---Eikä ne nelikotkaan mitään 'maastureita' ole.
--- Lainaus päättyy ---
No nelikko ja "nelikko". Eikös niitä karmeimpia myyty jopa kokonaan ilman lukkoja => yksi neljästä renkaasta kun sutas niin siinähän olit :-X Toki nuo pikkasen paremmat suoriutuu sitten jo ristiriipunnastakin, mutta kun monille riittää "maasturiksi" jo pelkästään se hieman korotettu maavarakin, niin... Tässä mielessä itsekin olen vuosikausia kadehtinut C5:n hyde-jousitusta, siinä kun napilla voi nostaa/laskea auton korkeutta ryömintänopeuksissa => pääsisi sen polanteisen mökkitienkin läpi ilman että pohja raapii - tai ainakin niin pitkälle kun pitoa eturenkaissa vain riittää ;)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 8.01.2014 kello on 11:06 --- Tässä mielessä itsekin olen vuosikausia kadehtinut C5:n hyde-jousitusta, siinä kun napilla voi nostaa/laskea auton korkeutta ryömintänopeuksissa => pääsisi sen polanteisen mökkitienkin läpi ilman että pohja raapii - tai ainakin niin pitkälle kun pitoa eturenkaissa vain riittää ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ja kun ostat ketjut, pääset perille asti, sillä tuskin ne polanteet näin suuria on. ;D
K.E.V:
^
Kauppakassi :o
Jo on tiet teillä kauppaan ;)
88k5:
^^
Se oli mulla aiemmassa japskissa vaikeuksia sulkea/avata takaluukkua pienemmälläkin korinkierrolla 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta