Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
vaihe/nolla/maa
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 8.12.2017 kello on 21:07 ---Työpaikan tolpassa tällainen, liekö 16A sulake....
Kytken moottorilämmittimen ja sisätilalämmittimen (550W + jotain 1500W), Defan johdolla joka on ilmeisesti 1,5mm2.
Palaako autoni tällä yhdistelmällä?
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Ei pala, kunhan auton pään liitin on kunnossa. Tuskin saat kaapeliakaan sulamaan syvälle hankeen, auton ikkunoista sulaa kyllä jää ennen. :)
Tolpassa siis 16A johdonsuoja, C-käyrällä ja vikavirta 30 mA.
kimi:
Mulla on Defan 3 x 2,5mm2 johto kulmalähdöllä. Näemmä hinta noussut huimasti tuolla tuotteella. Muutaman kympin siitä itse maksoin. Kulmalähdöllä en nyt löytänyt yhtään.
Käytettyjä päästään sulaneita 3 x 15 mm2 heitin muutaman menemään.
https://www.fixusnet.fi/fin/johtosarja_moottorinlammitys_miniplug_verkkoliitantajohto_heavyduty_2_5_m-p-601004-52088/
Yankka:
--- Lainaus käyttäjältä: Antza0 - 8.12.2017 kello on 21:28 ---Korttia en jaksa kanniskella aina mukana, pitää yrittää muistaa maanantaina vilkaista duunissa.
--- Lainaus päättyy ---
Kannattanee myös uusia samalla
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 8.12.2017 kello on 21:41 ---Mulla on Defan 3 x 2,5mm2 johto kulmalähdöllä. Näemmä hinta noussut huimasti tuolla tuotteella. Muutaman kympin siitä itse maksoin. Kulmalähdöllä en nyt löytänyt yhtään.
Käytettyjä päästään sulaneita 3 x 15 mm2 heitin muutaman menemään.
https://www.fixusnet.fi/fin/johtosarja_moottorinlammitys_miniplug_verkkoliitantajohto_heavyduty_2_5_m-p-601004-52088/
--- Lainaus päättyy ---
Kaikkea saa, mm. "Ajoneuvoille, joilla erityistarpeita verkkoliitäntäjohdo lle. Esimerkiksi ambulanssit ja paloautot erityisvarusteilla." ? ha.
Jos pää eli liitin, varmaankin just miniplug-pää sulaa, niin ei siihen kaapelin neliöt kovinkaan paljon vaikuta.
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: Yankka - 8.12.2017 kello on 21:52 ---Kannattanee myös uusia samalla
--- Lainaus päättyy ---
Miks se pitäisi uusia kesken voimassaoloajan? Eikö se kelpaakaan täällä, vaikka on virallisesti voimassa? :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta