Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Pohjavanerin kyllästeaine
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 2.12.2017 kello on 20:26 ---Varmaan kuu tai joku muu taivaankappale kierossa kun tuntuu olevan nyt joka palstalla pelkkää vänkäämistä ja tappelua.
Minä en ymmärrä vaanaroinnista hevonvittua mutta puuta on suojattu eri olomuodoissa jo jokunen tovi.
--- Lainaus päättyy ---
Mites aijjan tolppaat? taijjettiin joskus kauan sitten polttaa tolopan päätä tulella jotta hiiltynyt teräpää kestää kauemmin! näin muistelin lukeneeni historiaa ja joskus jopa tehneeni
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 3.12.2017 kello on 11:43 ---
--- Off-Topic: --- Anteeksi, en se minä ollut. "Bacchus" oli kylässä ja se kirjoitti ;) :-[
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla muuttanut pysyvästi.
Hyvä että kulkinerakentajat tekevät kapineensa materiaalista mikä sulautuu luonnon suureen kiertokulkuun. Usein jopa matkaimen aktiivisen käyttöiän aikana.
Käyttötarkoitukseen kehitetty lahoamaton keinomateriaali on ollut markkinoilla jo vuosikymmeniä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 3.12.2017 kello on 12:42 --- Mites aijjan tolppaat? taijjettiin joskus kauan sitten polttaa tolopan päätä tulella jotta hiiltynyt teräpää kestää kauemmin! näin muistelin lukeneeni historiaa ja joskus jopa tehneeni
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän sitä tehtiin.
Samaan ideaan perustuu nykyinen teollinen lämpökäsittely, tosin ilman 'polttoa'.
Minulla on toisessa saunassa puilla lämmitettävä kiuas ja puukeppi, jolla kohennan hiilosta.
Sama keppi jo varmaan parikymmentä vuotta.
Se pää kun oikein kovettuu, niin ei enää edes syty.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 3.12.2017 kello on 11:43 ---
--- Off-Topic: --- Anteeksi, en se minä ollut. "Bacchus" oli kylässä ja se kirjoitti ;) :-[
--- Lainaus päättyy ---
Nyt kun myönsit tuollaisen vierailun, niin onkohan Bacchus viéraillut vähän turhan usein?
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 4.12.2017 kello on 09:01 ---Nyt kun myönsit tuollaisen vierailun, niin onkohan Bacchus viéraillut vähän turhan usein?
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta