Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Auton vaihdon pohdintaa
Oulaa:
Tarkasta auton alusta takapäästä .
Onko vetokoukun sähkötöpseli muuten vain irronnut vai onko ollut kovempaakin maakosketusta pitkän peräylityksen johdosta.
Asunto-osan korista tietysti virallinen kosteusmittauspöytä kirja tarkastajan allekirjoituksella ja liikkeen leimalla varustettuna koska auton hinta lähentelee jo joidenkin versioiden uushankintahintaa.
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 7.12.2017 kello on 00:18 ---Asuttavan oloinen detsku. :)
Saarekevuodetta kannattaa koemakaa. Ainakaan minä yli 190 senttisenä en ole ainottakaan kokenut, jossa voisin nukkuakin - kaikilla merkeillä kantapäitä myöten ulkona.. pikkuihmisille tehty Thumbd
Muutenhan olisi tilavantuntuinen makkari..
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä pointti tuo sängyn mitta mä oon 191 ja emäntä 180 pitää koittaa myös tuo juttu Thumb
matson1:
Hyvä kone ei hihnan vaihtoa. Siistin oloinen auto ja hieno sarake vuode ja vielä pisteenä tuo alde, liekkö lattia vesikiertoinen vai sähkölämmitteinen.
ajuri:
Mitä mieltä oot Matson detskun korirakenteesta? ::) Noista kun on monenlaista juttuu :(
matson1:
Tuohon korirakenteeseen en osaa sanoa oikein mitään muuta kuin aika painavahan tuo näyttää olevan. Mulla kabe 750 pitkä 3.0 koneella ja painaa 3120kg.
Tuo c-kortin rajahan on se 3500kg joten ei hirveesti jää pelivaraa tosin en osaa sanoa miten paljon suomessa asuntoautoja poliisi puntaroi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta