Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Auton vaihdon pohdintaa

<< < (14/34) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  5.12.2017     kello on 11:16 ---Kai se nyt jonkinlainen ongelma on kun Suomessakin useampi hankkii elantonsa tekemällä noita kyseisiä vaihtomoottereita. Yleensä silloin jos ei ole kysyntää niin ei kukaan järjestä tarjontaakaan.

--- Lainaus päättyy ---

Suomessa ei kukaan saa elantoaan tekemällä yhteen automalliin vaihtomoottoreita.

ajuri:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  5.12.2017     kello on 09:49 ---Ketterän näköinen voorti. Eikös noi Van nimeä kantavat ole vielä 10cm kapeampia "ruutuun mahtujia"  Thumb

Hyvä takatalli ja iso perävuode. Itse karsastan hivenen noita "varpaat hellalla" -malleja (paistorasvat peitolla ja peittonöyhtä hellalla= meillä koirankarvatkin). Suihku aika "hätäsuihku". Mitähän tuo kellertävä "värivika" huussi osastossa on?

.. etuvetoinen, matala kynnys ulkoa astuttaessa ja katto (=painopiste) alhaalla = hyvä ajettavuus maantiellä  ;)
Mutta, ainahan nää on kompromisseja, ja uskon että olet puntaroinut ne omalta kantiltasi.

Riippuen truman mallista, saako sähkövastuksia asennettua, joka tapauksessa jos kyse kombista ja C-malleista, ne ahdettu sellaiseen paikkaan että työtä teettää..

--- Lainaus päättyy ---
  Tässä oli hyvä pointti " varpaat hellalla"  meilläkin koira. Kiitos vinkistä tuli hyvää tietoa tuostakin.  Kaikkea ei itse huomaa kun tää harrastus vasta alku metreillä.  Nyt pitää kattella vaan lisää autoja jossa olis hiukka enemmän pituutta. Lisävinkit aina tervetulleita. Thumb

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.12.2017     kello on 11:42 ---Suomessa ei kukaan saa elantoaan tekemällä yhteen automalliin vaihtomoottoreita.

--- Lainaus päättyy ---

Korjaa jos olen väärässä tämä seuraava on mutua mutta eikös tuo tismalleen sama peruskone löydy esim jumper ja ducaton nokalta jos on 2.2? Ja totta nuo samat pajat tekee myös sprinterin konetta sarjatyönä (4 koneita siis). Mutta sekin on totta että jos nettiä lukee ja pelkää jotain tiettyä tyyppivikaa niin ei voi kyllä ostaa mitään kunnkaikissa tuppaa jotain ongelmaa olevan. Onneksi niistä yleensä selviää rahalla. Kaikki bemaritkin pitäis olla kansivikaisia, yli 200tkm on meillä ajeltu käytetyillä ja desiäkään ei ole tarvinnut nestettä lisätä eikä ikinä koneita aukoa saatikka lisätä vaihtovälillä öljyä. Voihan myös olla että tuohon transiitin on jo ohjelmapäivitys tehtykin  Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: ajuri -  5.12.2017     kello on 12:18 ---  Tässä oli hyvä pointti " varpaat hellalla"  meilläkin koira. Kiitos vinkistä tuli hyvää tietoa tuostakin.  Kaikkea ei itse huomaa kun tää harrastus vasta alku metreillä.  Nyt pitää kattella vaan lisää autoja jossa olis hiukka enemmän pituutta. Lisävinkit aina tervetulleita. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Meillä oli tuo sisustus integroidussa autossa. Noita varpaita ei huomattu pitää ongelmana. Muita juttuja kylläkin. Kerron illalla lisää jos pidät tuota kuitenkin potentiaalisena hsnkintana.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  5.12.2017     kello on 09:49 --- Itse karsastan hivenen noita "varpaat hellalla" -malleja (paistorasvat peitolla ja peittonöyhtä hellalla= meillä koirankarvatkin).

--- Lainaus päättyy ---

Kuuluu sarjaan 'hätävarjelun liiottelua'.   :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View