Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Hymer Camp -09 - hankinta, huoltoa ja tuunausta
88k5:
Hmm.. Siinä pitää olla useamman millin heitto, jos raolleen jää - onko nimenomaan B-pilarin puolella rakoa?
En oo säädellyt kun tehtaalta tullessa ollut kohdallaan, enkä ovissa "roiku" sisää/ulosastuessa :-\
Näyttäs että B-pilarin puoleinen kappale tyypillinen; torxit 2-3mm ylös, ruuvia torx-hylsyn päältä vasaralla kopautus (ruuvit pohjaan), että kahden mutterin korvikkeena oleva vastakappale irtoaa pilarista :-X Tässä Transussa en ole joutunut sätelee.. :laugh:
Oven puoleinen lukko ei kait liiku 1mm enempää.
Alan:
Kiitti, kokeilen vielä kerran. Vaikka saattaa olla, että on jo ääriasennossa.
Ollut varmaan uudesta asti noin, kun autosta ei kulumaa löydy mistään.
Markiisia peseskelin ja tarkastelin, pitää siihen tukitangot ja etulistaan tulevat liinat hankkia. Tuo mun yliheitettävä myrskyliina ei ole oikein käytännöllinen.
On sitä itselleen uudessa autossa hirvee säätäminen, mutta mieluistahan se vain on.
88k5:
Olen katellut kanssa noia yliheitettäviä myrskyliinoja muiden autoissa, mutta pahasti näyttää aina painava markiisikankaan reunaa - venyy varmasti :'(
Itse olen käyttänyt kirkkaan värisiä halpahallin kuormaliinoja - ei heti kompuroida niihin :laugh: . Koukun saa hyvin Omnistorin jalan yläpäähän kiinnin..
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 28.04.2012 kello on 15:53 ---Olen katellut kanssa noia yliheitettäviä myrskyliinoja muiden autoissa, mutta pahasti näyttää aina painava markiisikankaan reunaa - venyy varmasti :'(
Itse olen käyttänyt kirkkaan värisiä halpahallin kuormaliinoja - ei heti kompuroida niihin :laugh: . Koukun saa hyvin Omnistorin jalan yläpäähän kiinnin..
--- Lainaus päättyy ---
Tuollaisia on minullakin. Lisäksi kaksi kappaletta koirakoukkuja, kun ei aina ole noin tukevia kantoja, mihin ne saa kiinni.
:D ;D :D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 28.04.2012 kello on 15:53 ---Itse olen käyttänyt kirkkaan värisiä halpahallin kuormaliinoja - ei heti kompuroida niihin :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Millä ohjelmalla olet saanut noin siististi lasten silhuetit tehtyä ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta