Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Led-lisävalot
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.11.2017 kello on 17:48 ---Mitä ihmeen erikoistapauksia tässä haet takaa...
Normaalissa liikennetilanteessa ei kuulu vaihtaa lähivaloille, jos vastaantulijana on jalankulkija. Jalankulkijan turvaksi näin on aina opetettu. Minä en osaa nyt arvata, mihin 5000 lumenia suuntautuu, muuta kuin auton eteen.
--- Lainaus päättyy ---
On se aika kettumainen siinä lumipenkan vieressä kävellä kun ei näe mitään, saa arvailla tuleeko sieltä semmoinen penkan nuolia vai mikä.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.11.2017 kello on 17:48 ---Mitä ihmeen erikoistapauksia tässä haet takaa...
Normaalissa liikennetilanteessa ei kuulu vaihtaa lähivaloille, jos vastaantulijana on jalankulkija. Jalankulkijan turvaksi näin on aina opetettu. Minä en osaa nyt arvata, mihin 5000 lumenia suuntautuu, muuta kuin auton eteen.
--- Lainaus päättyy ---
Ei mitään erikoistapausta. Mutta jos ei saa pysäytettyä autoaan (tarvittaessa) 40 nopeudessa lyhyiden näyttämän matkalla, kannattaa lopettaa autoilu.
Mielikuvitusta sinulta ainakin puuttuu.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.11.2017 kello on 18:30 ---Ei mitään erikoistapausta. Mutta jos ei saa pysäytettyä autoaan (tarvittaessa) 40 nopeudessa lyhyiden näyttämän matkalla, kannattaa lopettaa autoilu.
Mielikuvitusta sinulta ainakin puuttuu.
--- Lainaus päättyy ---
Sulla sitä mielikuvitusta on senkin edestä...
Yleensä 40 km/h nopeusrajoitusaluee lla ollaan taajamassa ja valaistulla tiellä. Riittävästi valaistulla tiellä ei taas ole syytä käyttää kaukovaloja.
Kun ajetaan norminopeutta valaisemattomalla tiellä niin on syytä käyttää mahdollisimman tehokkaasti kaukovaloja. Sen jalankulkijan läheisyydessä saattaa kulkea usein toinenkin jalankulkija, joka jäisi huomiomatta maantienopeudesta lähivaloilla. Silloin kun vastaantulija on ajoneuvon kuljettaja, pitää vaihtaa lainkin mukaan lähivalot. Esimerkiksi polkupyöräilijä.
Haapaniemen Paroni:
Hyvä pojat Thumb Jatkakaa vaan, niin on mullakin hauskaa. Itse ajattelin autoilla kasikympiseksi vielä jos terveveys antaa myöden ja käytän lisäpitkiä siihen saakka ja tällä samalla tyylillä miten olen nytkin käyttänyt.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 23.11.2017 kello on 17:22 ---Itsellä tämmönen mukana työhommissa, ja riittävän kirkas sokaisemaan päälle käyvän asiakkaan. Kouluttaja neuvo jotta voi käyttää siihenkin tarkoitukseen, niin kerkiää tekemään seuraavan siirron.
http://www.valostore.fi/tuote/olight_r50_pro/
--- Lainaus päättyy ---
Mitäs tekemistä tuolla on autoilun ja autoilun lisävalojen kanssa ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta