Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Led-lisävalot

<< < (48/106) > >>

Sakke:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 12.10.2018     kello on 12:14 ---onkos se sääntö jo kumottu että ei saa olla korkeammalla kuin lähivalot?

--- Lainaus päättyy ---

Se taitaa löytyä E-sääntö 48:sta.

jip59:
Mun mielestä sumuvalot voisi vaikka lailla kieltää. Niiden käyttäjät eivät oikeasti ymmärrä (tai halua ymmärtää) vaikka kuinka selittäisi mihin tarkoitukseen ne tehty. Siis suunnataan että sadan metrin päähän valaisevat ja käytetään lähivalojen apuna kirkkaallakin ilmalla. Onneksi omasta löytyy kaukovaloilta tarpeeksi valotehoa että kun sokaisevat sumarit eteen tulee niin en ennen vaihda lyhyille ennenkuin vastaantuleva ymmärtää oman mokansa. Aina joskus kuitenkin "taliaivoja" löytyy etteivät omaa virhettään ymmärrä.
Munkin autossa on tehtaan paapan asentamat sumuvalot mutta heti vedin mustan jeesusteipin valojen päälle ja sulakkeen pois. Minä kun en noita ensiasennettujen sumuvalojen irvikuvia tarvitse. Käytännössähän niistä ei hyötyä ole.

smy:
Lisälähivalit voisi minusta kyllä sallia. Monessa autossa on luvattoman huonot lähivalot ja niihin ei saa kajota.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 12.10.2018     kello on 23:45 ---Lisälähivalit voisi minusta kyllä sallia. Monessa autossa on luvattoman huonot lähivalot ja niihin ei saa kajota.

--- Lainaus päättyy ---
Sellaiset aikoinaan sallittiin...

Mietippä ite, minkälaisia virityksiä tiellä näkyisi, jos lähivalojakin saisi nykytekniikan turvin kotinikkarit virittää. Sitten alkaisi olla jo vitsit vähissä kohtaamistilanteess a.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: jip59 - 12.10.2018     kello on 23:39 ---Mun mielestä sumuvalot voisi vaikka lailla kieltää. Niiden käyttäjät eivät oikeasti ymmärrä (tai halua ymmärtää) vaikka kuinka selittäisi mihin tarkoitukseen ne tehty. Siis suunnataan että sadan metrin päähän valaisevat ja käytetään lähivalojen apuna kirkkaallakin ilmalla. Onneksi omasta löytyy kaukovaloilta tarpeeksi valotehoa että kun sokaisevat sumarit eteen tulee niin en ennen vaihda lyhyille ennenkuin vastaantuleva ymmärtää oman mokansa. Aina joskus kuitenkin "taliaivoja" löytyy etteivät omaa virhettään ymmärrä.
Munkin autossa on tehtaan paapan asentamat sumuvalot mutta heti vedin mustan jeesusteipin valojen päälle ja sulakkeen pois. Minä kun en noita ensiasennettujen sumuvalojen irvikuvia tarvitse. Käytännössähän niistä ei hyötyä ole.

--- Lainaus päättyy ---
Aivan kuin itse olisin tekstin tehnyt. Thumb Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View