Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Led-lisävalot

<< < (37/106) > >>

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 10.10.2018     kello on 10:36 ---Taitaa olla tyyppiä "työvalo"  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Ei löydy referenssilukua. Ei taida olla Suomessa laillinen tieliikennekäyttöön . ???

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 10.10.2018     kello on 11:07 ---Mikäs olisi hyvä tieliikenneLAILLINE N lisäpitkä jolla oikeasti näkisi ne tien reunapusikot.... kauas ei sitä valoa kaipaa kun siellä sitä on muutenkin tarpeeksi.
Eli vähän saman tyylinen kuin aikanaan oli autossa hellan sumuvalot...ne valaisi pellotkin noin 50 metrin päähän sivulle ja 100m etäisyydelle.
Se vaarallinen hirvi kun yleensä ilmestyy alle 100 etäisyydellä autosta ja aina sivulta.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvät on valot kun näyttää puskan läpi. Oletko varma että hellat ei olleet huonosti suunnatut kaukovalot :P :P
Sumareilla ei ole tuollaisia ominaisuuksia. Lähinnä sopivat vastaantulijan häikäisyyn.

Team Ahma:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 10.10.2018     kello on 09:59 ---https://www.ebay.com/itm/7D-Curved-42inch-540W-Tri-Row-LED-Work-Light-Bar-Flood-Spot-Driving-Lamp-UTE/323322936344?hash=item4b478c7c18:g:6J0AAOSwKVVbNeq~&vxp=mtr

Näkyy vielä yhdellä myyjällä olevan eu alueella, noita oli satoja ja satoja kertarysäyksellä myynnissä ja lie kaikki menny jo  :)

--- Lainaus päättyy ---

Sanoit mitanneesi virrankulutukseksi 16A  ja myynti-ilmoituksessa sanotaan tehon olevan 540W. Minun sähköopillani ei ihan täsmää......

Lerssinen:
Ha, kiinalaisilla on kovasti näissä aina hattiwatteja ja luvattuja luumeneita niin että vois ottaa röntgenkuvia ;D

Ei ole laillinen ei, en minä ole sitä missään väittänytkään. Kysyttiin vain mikä tanko se on ja tuollainen se on.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Team Ahma - 10.10.2018     kello on 17:10 ---Sanoit mitanneesi virrankulutukseksi 16A  ja myynti-ilmoituksessa sanotaan tehon olevan 540W. Minun sähköopillani ei ihan täsmää......

--- Lainaus päättyy ---
Ledivalon virrankulutuksen/valaistuskyvyn vertaukseen ei kannata käyttää hehkulampuista opittuja tietoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View