Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Led-lisävalot

<< < (4/104) > >>

Lerssinen:
Mää en oo ruukannu paljon valosäännöksistä välittää, lyön lamppuja keulaan ja kattoo niin paljon kuin koen tarpeelliseksi että saan ajettua turvallisesti pimeässä. Minä kun en asu ihan keskustan valojen vaikutuspiirissä.  :)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 19.10.2017     kello on 17:23 ---Mää en oo ruukannu paljon valosäännöksistä välittää, lyön lamppuja keulaan ja kattoo niin paljon kuin koen tarpeelliseksi että saan ajettua turvallisesti pimeässä. Minä kun en asu ihan keskustan valojen vaikutuspiirissä.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Muista sitten vaihtaa ajoissa lähivalot....

Sellaisia valosäännöksistä piittaamattomia alkaa tulla yhä enemmän vastaan ja mikä pahinta, valot vaihdetaan vasta sitten, kun heitä itseään alkaa häikäisemään.
Toisaalta, jos tuollaiset tehovalot vaihdetaan ajoissa lyhyelle, niin yhä suurempi musta aukko jää ennen kohtaamistilannetta . Siis ennen sitä vaarallisinta ja ahtainta paikkaa.
Tämä nyt oli vain minun mielipiteeni asiasta. Muut saa ajatella mitä lystää.

Lerssinen:
Ei se valojen keulaan lataaminen sitä tarkoita etteikö niitä osaisi käyttää..

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 19.10.2017     kello on 18:04 ---Ei se valojen keulaan lataaminen sitä tarkoita etteikö niitä osaisi käyttää..

--- Lainaus päättyy ---
Niimpä!
Mutta ei se onnistu kaikilta vaikka olisi mikä.
Mutta olkoon toiseen ketjuun se valojen käyttö,näkeminen ja näkyminenkin ???

HiTec:
Missäköhän kulkee suikkalakin rajat, jos siellä nokalla on vaikkapa 4 paria noita lisäkaukoja, mutta kytkettynä s.e. (ainakaan katsastuksessa) niistä ei pala kuin vain osa kerrallaan jotta ref 100 ei ylity ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View