Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Led-lisävalot

<< < (27/106) > >>

matson1:
Tänään laitatin ledbar xmission 200w ref.30 tuohon pikkuauton keulaan ja kyllä pitää sanoa että oikein hieno ostos näin vähäisellä testi ajolla. Auton omat pitkät on kuin kynttilät.
Toimii erillisellä kytkimellä joten ne voi pudottaa päältä pois ja auton omat pitkät jää päälle kun vastaantulia on vielä kaukana.
Valokeila todella hyvä valaisee myös tien penkat tosi hyvin...melkein lumi puusta tippuu kun työntää menemään.
Hinta 290e valaisia ja asennuksineen ja johtosarjoineen sekä teline yht 379e

J&J:
 Itse asensin tälläiset lyhyet ja pitkät valot asuntoauton omien valojen tilalle. Valotehoa on vähemmän kuin laittomissa xenon valoissa, mutta valo osuu paremmin sinne mihin pitääkin.  Olen oikein tyytyväinen varsinkin sumussa ja lumisateella, ei hajavaloa. https://www.erikoistekniikka.fi/ajoneuvovalaistus/tuote/led-ajovalo-hella-90mm-l4060-90mm-fep-liitin/3003000551/

Majuri:

Tommonen tuli vahingossa tilattua. 67,00 €EUR Tulliin jos jää niin verot joutuu maksaa varmaan oikeesta hinnasta 124,00 €EUR
www.wish.com tuolta tilasin.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: J&J - 21.12.2017     kello on 06:44 --- Itse asensin tälläiset lyhyet ja pitkät valot asuntoauton omien valojen tilalle. Valotehoa on vähemmän kuin laittomissa xenon valoissa, mutta valo osuu paremmin sinne mihin pitääkin.  Olen oikein tyytyväinen varsinkin sumussa ja lumisateella, ei hajavaloa. https://www.erikoistekniikka.fi/ajoneuvovalaistus/tuote/led-ajovalo-hella-90mm-l4060-90mm-fep-liitin/3003000551/

--- Lainaus päättyy ---
Aivan. Raskaaseen kalustoon tehty valaisin joka maksaa 439,00 € / kpl.
 Thumb
Juu, matkailuajoneuvoihi nhan näitä asennellaan, kun pimeän aikaan paljon pitää ajella.

Majuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 21.12.2017     kello on 19:46 ---Aivan. Raskaaseen kalustoon tehty valaisin joka maksaa 439,00 € / kpl.
 Thumb
Juu, matkailuajoneuvoihi nhan näitä asennellaan, kun pimeän aikaan paljon pitää ajella.

--- Lainaus päättyy ---
Rahamiehiä  :D Ite ostan noita halpiksia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View