Tekniikkakeskustelut > Projektit
Pakettiauto -> nukkumis- ja reissuamisauto
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 31.10.2017 kello on 15:23 ---Oon ajanu pakuilla ym autoilla vuodesta 2002 ja kertaakaan ei minua ole ratsiassa käsketty takaovia tai takaosaa näyttämään.
Pakkoko se on aina nuolla sääntökirjaa joka asiassa ? Kantaa vehkeet autotalliin aina katsastuksen yhteydessä ja muun ajan päästelee menemään.
--- Lainaus päättyy ---
Työkaveri sai kirjallisen huomautuksen kun virkavalta halusi kurkata "valtion firman" transun koppiin jossa tummennetut ikkunat. Tavaraa kiinnittämättä eli "vaarallinen kuljetustapa". Voi se sattua tuolla tien päälläkin tarkastus.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 31.10.2017 kello on 16:07 ---Jaa, itse tunnen kaksi henkilöä jotka ovat maksaneet autoveron rakennelmistaan. Ja silloin tällöin niistä mediassakin huttua.
Ei kaikki voita lotossakaan ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ja mitähän ne rakennelmat olivatkaan...?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 31.10.2017 kello on 20:10 ---Ja mitähän ne rakennelmat olivatkaan...?
--- Lainaus päättyy ---
Toisten mielestä kuljetettavaa tavaraa
Virkamiesten mielestä ajoneuvokohtaisen veron kiertämistä, auton käyttötarkoitus muutettu alkuperäisestä.
Valitettavasti ei ole valokuvia, mutta kai nyt jostain mediastakin olet lukenut vastaavista ?
Pistejonoja ei kyllä ollut lastina............ ................... ...........
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 31.10.2017 kello on 20:36 ---Toisten mielestä kuljetettavaa tavaraa
Virkamiesten mielestä ajoneuvokohtaisen veron kiertämistä, auton käyttötarkoitus muutettu alkuperäisestä.
Valitettavasti ei ole valokuvia, mutta kai nyt jostain mediastakin olet lukenut vastaavista ?
Pistejonoja ei kyllä ollut lastina............ ................... ...........
--- Lainaus päättyy ---
kai nyt osaat kertoa mitä oli muutettu ja mistä? tiedetään sitten mistä seuraumuksia voi tulla.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 31.10.2017 kello on 20:41 --- kai nyt osaat kertoa mitä oli muutettu ja mistä? tiedetään sitten mistä seuraumuksia voi tulla.
--- Lainaus päättyy ---
Eihän se tiedä yhtään mitään. Ja K.E.V kummalakohan on noita kilometrejä takana enemmän ja kokemusta valoista :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta