Tekniikkakeskustelut > Projektit

Pakettiauto -> nukkumis- ja reissuamisauto

<< < (15/35) > >>

K.E.V:
.

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 31.10.2017     kello on 16:14 ---Jos yrittää moisia työntää konttorille se on ihan oma häpiä  ^-^

Niinkauan ku sänky ja penkit ei oo kiinteitä ei oo ongelmaa.

--- Lainaus päättyy ---

Jotkut joutuu kulkemaan isommilla teillä /paikkakunnilla jossa liikkuu muitakin kuin naapuripitäjän vallesmanni kerran vuodessa

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 31.10.2017     kello on 17:02 ---Ja kissanviikset

Nuita helkutin diskopalloja joita tiellä liikkuu ties millaisilla kseenoneilla tai ledipötkylöillä varustettuna pitäs alkaa kovalla kädellä ratsaamaan pois liikenteeestä.

Semmoisia pässejä sitten monet ettei yhtään osata käyttää niitä valoja .
Tullaan mäen takaakin pitkät päällä ja häikäistään pitkän aikaa ennenkö vaihdetaan lyhyille .

Ei osata yhtään ennakoida .

Ja toinen porukka jotka vaihtaa jo naapuri kunnan puolella lyhkäsille kun joku vastaantulija taivaanrannassa kajastaa .
Jotku rekkakuskit sentään osaa sammuttaa ennakkoon katolta valot ja lähestyy omilla valoilla vain  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Yhdyn verbaalisti edelliseen puhujaan  Thumb
Eihän TD edes tiedä millaisia valoja lumisateella kuuluu käyttää ! Ammattikuski ?

Lerssinen:
Arvelikko että oon kierrelly vaan talon ympäri ?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 31.10.2017     kello on 18:06 ---Arvelikko että oon kierrelly vaan talon ympäri ?

--- Lainaus päättyy ---
E.
Kuhan totesin jotta jossain "kiinnijäämisriski" on isompi. Tiedän vain omat kulkemiseni.
Sinäkin luulit että tuttuni on konttorilla kiinni jääneet , ihan tienpäällä osui.

Aakku:
Mulla on monesti ollut koko huushollin mööpelit kuormassa.....

Ei se minusta kyllä silloin matkailuautoksi muuttunut.

Lerssinen:
Silloin ne kamat on ollu kiinteästi kiinni, kuormasta ei sakkoja/veroseuraamuksia saa.

Sänky ja istuimet, ne kun ei ole kiinteitä niin muilla ei oo mitään väliä eikä ongelmaa.
Näitä kytättiin ehkä 90 luvulla, ei enää..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View