Tekniikkakeskustelut > Projektit
Pakettiauto -> nukkumis- ja reissuamisauto
K.E.V:
.
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 31.10.2017 kello on 16:14 ---Jos yrittää moisia työntää konttorille se on ihan oma häpiä ^-^
Niinkauan ku sänky ja penkit ei oo kiinteitä ei oo ongelmaa.
--- Lainaus päättyy ---
Jotkut joutuu kulkemaan isommilla teillä /paikkakunnilla jossa liikkuu muitakin kuin naapuripitäjän vallesmanni kerran vuodessa
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 31.10.2017 kello on 17:02 ---Ja kissanviikset
Nuita helkutin diskopalloja joita tiellä liikkuu ties millaisilla kseenoneilla tai ledipötkylöillä varustettuna pitäs alkaa kovalla kädellä ratsaamaan pois liikenteeestä.
Semmoisia pässejä sitten monet ettei yhtään osata käyttää niitä valoja .
Tullaan mäen takaakin pitkät päällä ja häikäistään pitkän aikaa ennenkö vaihdetaan lyhyille .
Ei osata yhtään ennakoida .
Ja toinen porukka jotka vaihtaa jo naapuri kunnan puolella lyhkäsille kun joku vastaantulija taivaanrannassa kajastaa .
Jotku rekkakuskit sentään osaa sammuttaa ennakkoon katolta valot ja lähestyy omilla valoilla vain ;)
--- Lainaus päättyy ---
Yhdyn verbaalisti edelliseen puhujaan Thumb
Eihän TD edes tiedä millaisia valoja lumisateella kuuluu käyttää ! Ammattikuski ?
Lerssinen:
Arvelikko että oon kierrelly vaan talon ympäri ?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 31.10.2017 kello on 18:06 ---Arvelikko että oon kierrelly vaan talon ympäri ?
--- Lainaus päättyy ---
E.
Kuhan totesin jotta jossain "kiinnijäämisriski" on isompi. Tiedän vain omat kulkemiseni.
Sinäkin luulit että tuttuni on konttorilla kiinni jääneet , ihan tienpäällä osui.
Aakku:
Mulla on monesti ollut koko huushollin mööpelit kuormassa.....
Ei se minusta kyllä silloin matkailuautoksi muuttunut.
Lerssinen:
Silloin ne kamat on ollu kiinteästi kiinni, kuormasta ei sakkoja/veroseuraamuksia saa.
Sänky ja istuimet, ne kun ei ole kiinteitä niin muilla ei oo mitään väliä eikä ongelmaa.
Näitä kytättiin ehkä 90 luvulla, ei enää..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta