Tekniikkakeskustelut > Projektit
Pakettiauto -> nukkumis- ja reissuamisauto
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 5.11.2017 kello on 11:00 ---No sehän on sitten hyvä, et voi laittaa ohjaamoon penkkiä mihin kolme matkustajaa mahtuisi, mutta voit laitaa sen tuplapenkin tilalle penkin jossa mahtuu vain yksi matkustaja istumaan, mutta silloin ei ajaessa saa olla kuin se yksi matkastaja mukana, mutta mitään laitonta siinä ei ole että siellä on se yhdelle matkustajalle soveltuva penkki.
--- Lainaus päättyy ---
onko noin? luulisin että tulee katsastuksessa sanomista jos on rekisteröity 3:lle mutta ei ole paikat kuin kahdelle.
Mun toinen kevyt-ka on alkujaan ollut rekisteröity 6:lle(edessä 3 ja takana 3), mutta sitten on vaihdettu eteen normaalit jakkarat niin se on muutoskatsatettu viidelle. En ole itse kyseisestä muutosta tehnyt, mutta olen kuvitellut että se on pakon saneleman muutoskatsastus kun penkit on vaihtuneet?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 10.03.2018 kello on 15:57 ---onko noin? luulisin että tulee katsastuksessa sanomista jos on rekisteröity 3:lle mutta ei ole paikat kuin kahdelle.
Mun toinen kevyt-ka on alkujaan ollut rekisteröity 6:lle(edessä 3 ja takana 3), mutta sitten on vaihdettu eteen normaalit jakkarat niin se on muutoskatsatettu viidelle. En ole itse kyseisestä muutosta tehnyt, mutta olen kuvitellut että se on pakon saneleman muutoskatsastus kun penkit on vaihtuneet?
--- Lainaus päättyy ---
Meillä töissä vaihdettiin Caravelleen tuplapenkki edestä yhdeksi....
Muutoskatsastus siihen sitten tehtiin.
Sitten on niitä takapenkkejä jotka saa pikalukituksella pois tarvittaessa. Monesti on napattu yksi penkkirivi pois, mutta käsittääkseni katsastuksessa se tulisi olla paikallaan.
Lerssinen:
Kyllä paikkaluvun vähennys onnistuu ihan muutoskatsastuksell a, tai on ainakin mulla onnistunu.. Myös kolmesta kaksipaikkaiseksi kun sohvapenkin tilalle tuli erilliset pakuun..
nepela:
http://www.tolkkifoorumi.com/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=1835
Vuonna 2013 funtsin juuri samoja asioita eli tarve oli perheenkuljetus/retkiautolle. Ennen kun pikkubussin hankin niin kävin kolmella katsastusasemalla kysymässä miten tuollaisen auton retkeilyautoksi muutoskatsastus onnistuu. Vastaukset oli aika kirjavia. Onnistuihan se toteutus loppujenlopuksi hyvin ja nyt on auto joka toimii. Lainsäädäntä voi olla tuosta ajasta muuttunut.
Myöhemmin vaihdoin repsikan tuplapenkin mukavampaan yhdenistuttavaan ja sen takia taas muutoskatsastus. >:D
T-Cat:
Ha puolelta kommentti. Meillä on Seat Alhambra -04 joka on rekisteröity 7h alunperin, ikinä siinä ei ole ollut kuin max. 5h istuimet paikallaan, ostaessa ei ollutkaan kuin nuo 5 penkkiä. Toki minulla on nuo lisäpenkit jälkikäteen hankittuina jos tarvii. Katsastuksessa yleensä etupenkit + 2 takapenkkiä ollut viimeiset vuodet.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta