rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Sivujen hidastelua.  (Luettu 3478 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Vs: Sivujen hidastelua.
« Vastaus #15 : 24.07.2011 kello on 23:29 »
nyt kun olen ollut ukkosten takia mokkulan varassa ei sit mitkään sivut toiminu kunnolla , nyt taas oma elisa ja sivut vaihtuu kuin mieli .. yht nopsaa  :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Vs: Sivujen hidastelua.
« Vastaus #16 : 25.07.2011 kello on 10:39 »
Tänä aamuna sivut edelleen hidastelivat jonkin verran, kuten koko viikonlopun. Kokeilin vaihtaa toisen modeemin seinälle (Telewell EA-510) ja nyt tuntuisi pelaavan taas normaalisti. Olisko tuo vanha  (TW 501) saanut siipeensä jostain. Ukkosia on ollut, mutta irti seinästä olen sen aina silloin ottanut.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Vs: Sivujen hidastelua.
« Vastaus #17 : 31.07.2011 kello on 14:19 »
No nyt kokeiltu taas vaihtaa vanha modeemi seinälle (TW-EA501) ja homma tuntuu toimivan. Toki minkä muutoksen myös tein, vaihdoin vanhemman version Tuliketusta käyttöön. Uusi oli 5.0.1 ja nyt on versio 3.6.18.
Jostain syystä tämä tuntuu olevan paljon nopeampi kuin uusi versio. Ei hidastele enää yhtään. ;D
Joten modeemissa ei ainakaan vikaa ollut. Eikä puhelinyhtiössä, vaikka sinnekin mainitsin asiasta.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.05.2024 kello on 16:14
  • Luonnonmaa, Naantali
Vs: Sivujen hidastelua.
« Vastaus #18 : 31.07.2011 kello on 14:35 »
No nyt kokeiltu taas vaihtaa vanha modeemi seinälle (TW-EA501) ja homma tuntuu toimivan. Toki minkä muutoksen myös tein, vaihdoin vanhemman version Tuliketusta käyttöön. Uusi oli 5.0.1 ja nyt on versio 3.6.18.
Jostain syystä tämä tuntuu olevan paljon nopeampi kuin uusi versio. Ei hidastele enää yhtään. ;D
Joten modeemissa ei ainakaan vikaa ollut. Eikä puhelinyhtiössä, vaikka sinnekin mainitsin asiasta.

Terve!

Puhelinyhtiössähän ei ikinä ole vikaa, kun sieltä kysyy >:( .

Johtuiskohan tuosta tuliketusta, kun mulla ei oo hidastellu yhtään ja mullahan on se IE :P ;) ;) ;D ;D ;D ;D ;D ;D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Vs: Sivujen hidastelua.
« Vastaus #19 : 31.07.2011 kello on 14:48 »
Terve!

Puhelinyhtiössähän ei ikinä ole vikaa, kun sieltä kysyy >:( .

Johtuiskohan tuosta tuliketusta, kun mulla ei oo hidastellu yhtään ja mullahan on se IE :P ;) ;) ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kyllä se Tuliketun uusimmasta versiosta johtui hidastelu. Mutta kuitenkin pysyn siinä, vaikka nyt hieman vanhemmassa versiossa. ;D