Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Lomamatkalla koettua

<< < (3/3)

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko -  2.08.2011     kello on 23:06 ---Kun lohenpyrstöön ajelitte, niin ajoittekos te tästä piippolan ohitse?? Olisin mä kahavit tarjonnu jos olisin kotona ollu  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Ööö..Raahesta päi tultiin ja koitettii luovia sinne..kauheen huonot opasteet sin Lohenpyrstöön  ???

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe -  3.08.2011     kello on 07:19 ---Ööö..Raahesta päi tultiin ja koitettii luovia sinne..kauheen huonot opasteet sin Lohenpyrstöön  ???

--- Lainaus päättyy ---

Ja pari kk vanha tomppa oli aivan pihalla leirintäoppaassa mainitusta osoitteesta.

Onneksi muistin hämärästi, että mikonkarintie on siinä lähellä.

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute -  3.08.2011     kello on 19:22 ---Ja pari kk vanha tomppa oli aivan pihalla leirintäoppaassa mainitusta osoitteesta.

Onneksi muistin hämärästi, että mikonkarintie on siinä lähellä.

--- Lainaus päättyy ---
Samma häär..tai mulla uus karttapäivitys, mut ei vaa tajunnu..
Se opasteiden puute tais ol yks semmone isännän päätös olla jäämättä sinne..hää meinas et meet ei sovita sinne kausipaikkalaiste sekaan  ::) Hää siis koki sen "sisäpiiripaikaksi"

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe -  4.08.2011     kello on 14:25 ---Samma häär..tai mulla uus karttapäivitys, mut ei vaa tajunnu..
Se opasteiden puute tais ol yks semmone isännän päätös olla jäämättä sinne..hää meinas et meet ei sovita sinne kausipaikkalaiste sekaan  ::) Hää siis koki sen "sisäpiiripaikaksi"

--- Lainaus päättyy ---

Mikonkarin osoitteella löytyi ja muutama opaste kyltti oli tosi lyhyissä tolpissa matkan varrella. Ei ollut Garminissa viimeisin kartta (eilen latasin) mutta googlettamalla löytyi. Paikan isäntä kyllä kysyi miten löytyi ja kerroin ongelmia olleen. Ei muuten ollut sisäpiirin paikka, ensimmäistä kertaa kävin SFC alueella ja viihdyttiin perheen kanssa hyvin, tosi siisti uusi huoltorakennus, toki pihahommat vielä hieman kesken. Tykättiin :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View