Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Lomamatkalla koettua
untuvikko:
No niin, untuvikko perheineen on ekalla oikealla lomareissullaan tupa-autollaan. Puskissa on majailtu ja kolmella leirintäalueella.
Tähän plussaa on saanut SFC:n alueet, siisteyden, palvelualttiuden ja hinnan osalta. Maisansalossa emme kerenneet uimarantaan tutustua, mutta muuten oli oikein hyvä paikka, ihmiset jopa elivät siellä. Tarkoitan, ettei kaikki kyhjöttäneet vain vaunuissaan.
Kaarinassa kuusiston leirintäalueella oli oikein hyvä sauna, hyvä uimapaikka josta nuoriso tykkäsi kovasti hyppiö mereen. Palvelualttius ja hyvät tilat tiskata ja pestä pyykkiä. Plussaa taas emännältä ;D
Tällä hetkellä kirjoitan Naantali Campingin alueelta. No joo. Olihan täälläkin peräti euron alennus sfc:n jäsenille. Muuten kallista. Tai no, elämä on... ERITTÄIN PASKASTA!!! Mä ehkä kiinnitän liikaa huomiota puhtauteen mm. ruuanlaittopaikalla, tiskialtailla, vessassa, suihkussa... YÄK !
Mustaa hometta jokaisessa ilmastontiaukossa. Pölyä jopa suihkuseinien yläosassa. lattioita ei pahemmin halua edes vilkaista.
Hyvä uimapaikka, toisinsanoen, märkää vettä ja laituri, johon ei ollut edes portaita vedestä.
On toki pyykinpesumahdollis uus. 8 euroa 2 tuntia :o
nari-nari-narinaa... :-[
Mutta se hyvä puoli, ettei elämä päättynyt ilta 9 aikaan. Etsimme siis vielä sitä omanlaista mukavaa leirintäaluetta. Penskat jo niin isoja, että kaipaavat jo hieman nuorisoa ympärilleen, eikä yöunet mene jos jostain hieman ääntä kuuluu.
Enpä kyllä ole kerennyt keneenkään karavaanariin vielä tutustua, tiedä vaikka joku teistä olisi naapurissa ollut :o
Saariston rengastie. Odotimme enemmän. Odotin näkeväni merta, rantaa, kallioita.. no näinhän minä. Mutta en päässyt mihinkään niistä. Ei ollut ainoatakaan P-paikkaa jossa olisi voinut evästellä, ei ollut meren rannalla levikettä jossa olisi voinut nauttia maisemasta. Kai se reitti onkin tehty sellaiseksi, että siellä syödään tai juodaan joka välissä vain ostettua tavaraa, että elinkeinonharjoitta jat saavat talveksi evästä...
Pettynyt. Siis oli hyvä tehdä se reissu, en minä sillä, odotin vain enemmän. Eikä tarvitse toista kertaa mennä.
Ja mä halajaisin vain laivalle ja risteilemään... sieltä mä sitä merta näkisin.
Tänään kaatosade-ukkoskuurossa kävelimme naantalin vanhasta kaupungista leirintäalueelle ja olimme märempiä kuin uitettu koira. Aurinkoa odotellessa ruoka valmistumassa ja kotimatkaa suunnitelmissa.. ;D Tosin, loma loppuu kesken, en ole yhtä ainutta päivää ennättäny maata vaikka lahnana rannalla :-\
Haapaniemen Paroni:
Joopa joo ;D
Dorotea:
Untuvikko.
Poikkea katsomassa tätä aluetta, kun siinä lähellä kerran olette.
http://sfcnaantali.yhdistysavain.fi/saloranta/
untuvikko:
Anteeksi jos oli vain narinarinarinaviest i edellinen, mulla vain on omanlainen tyyli kirjoitella asioista. En mä halunnut ketää kirjotuksellani loukata, omia toteamuksia vain reissusta kirjoitan.
Ehkä pitää tulla treffeille tutustumaan, ja kuuntelemaan ja porisemaan ja ottamaan selvää missä paikassa minkäkinlaista menoa tarjolla, lapsista vanhuksiin ;D
Salorantaa katsottiin kun mietittiin missä majaillaan, mut sit kuitenki tänne päädyttiin. No, lämmin vesi ei loppunu kesken kun suihkussa käytiin, ja croksit on hyvät jokapaikan kengät näin kesällä ::)
Kohta pitää tosiaan aloitella kotimatkaakin. Vaikkei halua... Ihmeesti on lomakassa huvennut... :o :o vaikka vain yhden ainoan kerran olemme syöneet "ulkona" ja muut kerrat autolla ulkona ;D
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko - 23.07.2011 kello on 21:21 ---Anteeksi jos oli vain narinarinarinaviest i edellinen, mulla vain on omanlainen tyyli kirjoitella asioista. En mä halunnut ketää kirjotuksellani loukata, omia toteamuksia vain reissusta kirjoitan.
Ehkä pitää tulla treffeille tutustumaan, ja kuuntelemaan ja porisemaan ja ottamaan selvää missä paikassa minkäkinlaista menoa tarjolla, lapsista vanhuksiin ;D
Salorantaa katsottiin kun mietittiin missä majaillaan, mut sit kuitenki tänne päädyttiin. No, lämmin vesi ei loppunu kesken kun suihkussa käytiin, ja croksit on hyvät jokapaikan kengät näin kesällä ::)
Kohta pitää tosiaan aloitella kotimatkaakin. Vaikkei halua... Ihmeesti on lomakassa huvennut... :o :o vaikka vain yhden ainoan kerran olemme syöneet "ulkona" ja muut kerrat autolla ulkona ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ei se mikään narinaviesti suinkaan ollut, ainoastaan omia kokemuksiasi reissun varrelta. Etkä sillä varmaankaan ketään loukannut.
Ja jossain vaiheessa kun taas orgin treffejä pidetään, niin tervetuloa mukaan. Aina siellä jotain uutta kuulee ja voi pistää korvan taakse tulevaisuutta ajatellen.
Minne päin sieltä matka nyt suuntautuu?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta