Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Yksi talvisuoja - kumpaan reikään?
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 21.10.2017 kello on 18:58 ---Jääkaapin taustasta menee lattian läpi reikä ulos - kahden luukun lisäksi. Ja kaasuvaroitin on 10cm lattiasta.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo onkin hyvä, jos lattiassa on reikä, luukkujen lisäksi.
Jos sulla oli se yksi talvisuoja, niin sitähän voi testailla kummassa pelaa paremmin. Mutta tässä tapauksessa laittaisin sen talvisuojan alas.
Minunkin pitää joskus katsoa tuosta pitkästä lmc:stä, onko sielläkin vielä noiden kahden luukun lisäksi lattiassakin reikä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 21.10.2017 kello on 19:01 ---No minun mielestä jo toissapäivänä.
Mutta onneksi saatiin vielä mukaan Rouskun henkilökohtainen mielipide - ilman pienintäkään perustelua.
Mutta pitää sitten hankkia myös se toinen suoja alempaan, niin on kaikki muutkin tyytyväisiä - minä olen jo nyt.
--- Lainaus päättyy ---
Jos sä kaipaat perusteluja, kerron yv:llä Paavon numeron. En jaksanut kirjoittaa.
Mm palokaasujen mahdollinen sisääntulo, väärä palaminen, lämmönjakautuminen jne.
Tuskin minun täytyy alkaa kyseenalaistamaan joittenkin luulojen vuoksi?
Aippe:
Kyllä minä laitan molemmat reiät umpeen Hobby 650 vaunussa. En käytä jääkaappia kaasulla ja noista aukoista tulee talvella niin paljon kylmää ilmaa ja vetoa, että sukat pyörii jaloissa.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 21.10.2017 kello on 19:25 ---Kyllä minä laitan molemmat reiät umpeen Hobby 650 vaunussa. En käytä jääkaappia kaasulla ja noista aukoista tulee talvella niin paljon kylmää ilmaa ja vetoa, että sukat pyörii jaloissa.
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan toimiva ratkaisu.
pamaus:
Näin minä toimin viime talvena. Laitoin roudarin teippiä yläluukkuun, kun tuuli siitä yläluukusta niin, että keittiöpöytä meni jäähän.
Sitä alaluukku ei edes tuohon vaunuun olisi edes oikein saanut, koska rengas oli juuri tuon jääkaapin takana.
Lattiassa oleva reikä ei ollut mikään ihan pieni, vaan sanoisin, että ainakin 20 cm x 10 cm, joka oli suoraan jääkaapin alla.
Kyllä sieltä tuli kylmää ilmaa lattialle, mutta en alkanut sitä mitenkään tukkimaan.
Jääkaapin pakoputki on tuossa teipatun luukun vieressä erillisenä.
Tilanteen mukaan etsitään toimivin ratkaisu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta