Tekniikkakeskustelut > Projektit

Hiace hi-top retkeilyauto-projekti, pohjatyövinkkejä?

<< < (2/5) > >>

Lerssinen:
Jos haluat estää kondensioveden mitä peltin ja eristeen rajapintaan tulee ei vaihtoehtona ole kuin uretaaniruiskutus.. Muuten siellä eristeen ja pellin rajapinnassa on aina välillä kosteutta joka tahtoo hautoa sitä peltiä..

Minä vetelisin kotelosuojaa väliin ennen omia eristelyitä..

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Moppc -  4.10.2017     kello on 23:01 ---Eikös näitä "petiautoja" ole harrastettu maailman sivu ilman sen kummempia laittomuuksia?

--- Lainaus päättyy ---

Kaksi mahdollisuutta: Joko maksaa ha-verot tai rakentaa niin, että ma-määräykset täyttyy....

maakkonen:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.10.2017     kello on 10:15 ---Kaksi mahdollisuutta: Joko maksaa ha-verot tai rakentaa niin, että ma-määräykset täyttyy....

--- Lainaus päättyy ---

Perusteluja tälle? Olen henkilökohtaisesti kysynyt sekä poliisilta että katsastusmieheltä, ja mikään laki ei määrää veromuutoksia pakettiautolle jolla kuljetetaan sänkyä ja siinä öisin nukutaan. Kuorma myös täytyy olla liinoilla kiinni.

Edelleenkin, tätä laillisuus-keskustelua on käyty jo tarpeeksi ja voisimme palata alk per aiheeseen.

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.10.2017     kello on 10:15 ---Kaksi mahdollisuutta: Joko maksaa ha-verot tai rakentaa niin, että ma-määräykset täyttyy....

--- Lainaus päättyy ---

Tässä infon puolelta vanhaa juttua "petiautoista" http://karavaanari.info/index.php?PHPSESSID=pbe0erlhj3ats7nfqotlqucok7&topic=4644.0. On ilmeisesti sitten tuon aikakauden määräykset muuttuneet.

maakkonen:
Ja jos joku vielä kaipaa perusteluja miksi itse olen päätynyt tälläisen järjestelyyn; sama auto on mulla työkäytössä suurimman osan vuodesta, ja pari kuukautta vuodesta matkustan sillä. Mikään muu järjestely ei olisi mulle mitenkään järkevää tai rahallisesti mahdollista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View