Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Norjan ja Ruotsin dataliittymät
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 4.10.2017 kello on 09:32 ---Jaa, minun baltia/pohjola puheliittymässä ei ole. Vain muun eu:n osalta on.
Taas henkilölle kenestä mainitsin ei operaattori antanut dataliittymään tuota etua. Telia on kyseessä. Lieko vielä sama.
--- Lainaus päättyy ---
Sellainen yksityinen Telian rajaton kotomaassa ja Pohjoismaissa, sekä Baltiassa mullakin on ja nimenomaan dataliittymä....
Mulla on lisäksi toinen yritysmokkula Teliasta rajattomalla datalla kotomaassa, mutta siinäpä onkin kallis data ulkomailla. En olisi tiennyt, mutta tulipa Telialta tiedusteltua.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 4.10.2017 kello on 18:14 ---Mulla on lisäksi toinen yritysmokkula Teliasta rajattomalla datalla kotomaassa, mutta siinäpä onkin kallis data ulkomailla. En olisi tiennyt, mutta tulipa Telialta tiedusteltua.
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan se tuollainen sillä kuljetusliikkeelläk in :)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 4.10.2017 kello on 19:35 ---Varmaan se tuollainen sillä kuljetusliikkeelläk in :)
--- Lainaus päättyy ---
Yritysliittymä varmaankin ollut kysymyksessä....
Siinä on kyllä halpa hinta puheluille ja kuukausimaksuille, mutta tuon datan kohdalla ilmeisesti mitta täyttyi Telialla. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta