Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Norjan ja Ruotsin dataliittymät
Moppc:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 3.10.2017 kello on 19:59 ---Oli se hienoa aikaa, kun radiosta tuli kuunnelmia joka lähtöön. Jänniin paikkoihin jakso päättyi ja oikein odotti seuraavaa osaa.
--- Lainaus päättyy ---
YLEllä on aika mukavasti saatavilla kuunnelmia Areenan Radiodekkareita sivulle kerättynä.
Itse en ole näitä kuunnellut kun jäin pikku poikana vaille radion kipinää. Toisin sanoen, telkku tuli kotiin kun olin viiden.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 3.10.2017 kello on 19:59 ---
.
Oli se hienoa aikaa, kun radiosta tuli kuunnelmia joka lähtöön. Jänniin paikkoihin jakso päättyi ja oikein odotti seuraavaa osaa.
--- Lainaus päättyy ---
Pekka Lipposen seikkailut. Thumb
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 4.10.2017 kello on 00:37 ---Tämmönen vaunussa käytössä.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Jotkin operaattorit karsastaa antaa dataliittymään noita etuja ulkomailla käytettäväksi.
Mutta puheliittymään kyllä antavat , kaverini joka ajaa yhdistelmällä pitkin mantuja kertoi.
Tuonhan voi hyvin kiertää ottamalla omaan puheliittymään tuon EU-Pohjola/Balttia paketin ja jakamalla yhteyden siitä läppärille ja muille.
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 4.10.2017 kello on 08:04 ---Jotkin operaattorit karsastaa antaa dataliittymään noita etuja ulkomailla käytettäväksi.
Mutta puheliittymään kyllä antavat , kaverini joka ajaa yhdistelmällä pitkin mantuja kertoi.
Tuonhan voi hyvin kiertää ottamalla omaan puheliittymään tuon EU-Pohjola/Balttia paketin ja jakamalla yhteyden siitä läppärille ja muille.
--- Lainaus päättyy ---
Kait niissä juuri siksi onkin datakatto.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 4.10.2017 kello on 09:14 --- Kait niissä juuri siksi onkin datakatto.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, minun baltia/pohjola puheliittymässä ei ole. Vain muun eu:n osalta on.
Taas henkilölle kenestä mainitsin ei operaattori antanut dataliittymään tuota etua. Telia on kyseessä. Lieko vielä sama.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta