Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Talviautoilu ja sen tekniset järjestelyt
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Yojimbo - 26.09.2017 kello on 21:40 --- En ole tullut selvittäneeksi (enkä varmaan osaa alle kurkkimalla edes itse selvittää) onko se harmaavesisäiliö mitenkään eristetty, että jos sisällä on lämmöt niin ei jäätyisi sisältö.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä sen näkee, tuleeko sinne Truman putket.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.09.2017 kello on 21:54 ---Kyllä sen näkee, tuleeko sinne Truman putket.
--- Lainaus päättyy ---
Entä jos on sähköllä?
En ole osannut ongelmajätteeksi luokitella ihmisvartalon/perunoiden/astioiden pesuvettä pitää. Alueilla voi hajuhaittaa esiintyä jos jokainen laskee harmaat samaan kohtaan. Alueilla jääkökkäre kauemmas. Laimentuu keväällä lumien sulamisveteen.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 26.09.2017 kello on 23:14 ---Entä jos on sähköllä?
--- Lainaus päättyy ---
Sitten jossain on kytkin.
Ja onko tuo nyt senkään vertaa 'talvivarustus' jos pitää olla aina tolpassa kiinni?
seppoko:
Jätevedet vessan kasettiin, niin ei jäädy. Tyhjennyskerrat tosin lisääntyvät, mutta pitäähän ne hoitaa muutenkin pois.
Keulepeite M. Huhtalolta. Maksaa mutta on hyvä. Ostin hiljan. En tiennyt,että nykyään peittää ovetkin ikkunoiden lisäksi. Aiemmin mulla ollut vain ikkunapeite.
Mikäli kaasua menee pullo esim. kolmessa päivässä, niin se tarkoittaa, että sähköä menisi n. 150kWh sinä aikana. Siitä voi laskea, mikä kannattaa.
Yojimbo:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 27.09.2017 kello on 14:42 ---Jätevedet vessan kasettiin, niin ei jäädy. Tyhjennyskerrat tosin lisääntyvät, mutta pitäähän ne hoitaa muutenkin pois.
--- Lainaus päättyy ---
Hei mutta tämähän oli näppärä vinkki, enkä ollut tullut itse ajatelleeksi Thumb
Pitää tutkia tuota peitehommeliakin tarkemmin mikäli sille tarve tulee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta