rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kemssa tyhjennetty kuusen alle vapaaparkissa?  (Luettu 5956 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
Vs: Kemssa tyhjennetty kuusen alle vapaaparkissa?
« Vastaus #30 : 3.10.2017 kello on 15:36 »
Sulkeminen vaan tuottaa lisää sikoja, kynnys jättää jälkiä peräänsä kasvaa.  Ihan sama kun yksi päivä olin kävelemässä koiran kanssa Malmin lentopaikan ympäristössä. Koiran kakkapussi kädessä kävelin puolisen tuntia ennen kuin löysin ekan roskikseen mihin sen tiputtaa. Ja kaupunki poistaa roskiksia useita. Esim. bussipysäkeillä ei meidän alueella ole roskiksia, ymmärrän jossain määrin että koirankakkaongelma kasvaa tuolla, ei noita pusseja halua kovinkaan pitkään kantaa mukanaan.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:52
  • viva la France
« Vastaus #31 : 3.10.2017 kello on 16:00 »
Olen muuten entiwanhaan käyttänyt satunnaisesti yhtä mökkiä, jonka yhteisastia oli nimenomaan
Tielaitoksen Molokki. Enpä tiedä, vieläkö sellaisia on....
Ei varmaankaan. Meillä oli mökillä tämmöinen systeemi eli tielaitos piti molokkia yllä ja laskutti mökin tien hoitokuntaa.
Toimi muuten hyvin mutta hyvin harvoin sinne mitään pystyi jättämään kun oli aina täynnä.
Nyt on mökin tien alussa roska-astia, 3 kpl ja nekin tahtoo täyttyä varsinkin syksyisin aikaan jolloin jää ei vielä kanna ja ketään ei mökeillä kun ne on saaressa. Ja aika selkeästi näkyy ettei ne kenenkään satunnaisen kulkijan roskia ole, isoja 200 l jätesäkkejä täynnä milloin mitäkin kotitalous jätettä, vaateita sun muuta semmoista.
Talvella taasen pilkki porukat joskus jättää roskansa, mutta ne on vähäisiä.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:10
« Vastaus #32 : 3.10.2017 kello on 19:15 »
Minun kotitien (5 km) varrella alkoi yksi kevät näemmä kasvaa tietokoneen näyttöjä ja keittiöntuoleja.

Jos se paskojen kippaaja olis osunu vastaan niin olisin kipannu valmetilla sen auton sinne mehtään kylelleen, vituttaa vieläkin sen verran

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:36
« Vastaus #33 : 3.10.2017 kello on 19:27 »
Minun kotitien (5 km) varrella alkoi yksi kevät näemmä kasvaa tietokoneen näyttöjä ja keittiöntuoleja.

Jos se paskojen kippaaja olis osunu vastaan niin olisin kipannu valmetilla sen auton sinne mehtään kylelleen, vituttaa vieläkin sen verran

Mun järkeen ei mee, miksi idiootit kuskaa sitä roinaa metsiin teiden varsille, kun ne voisi suurimmilta osin viedä ilman kustannuksia jäteasemille.