Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuka korvaa, kun öljyauto rikkoo ok-talon pihaasfaltin KUVIA
JJJ:
TOIMITUSEHDOT
Normaali toimitusmuoto on toimitus tilauksesta. Myyjän toimitusaika on 5 arkipäivän kuluessa tilauksesta, ellei täsmällisestä toimitusajasta ole erikseen sovittu. Voimakkaan kysynnän tai poikkeuksellisten sääolosuhteiden seurauksena toimitusaika voi olla normaalia pidempi. Ostaja vastaa siitä, että toimituskohteelle liikkuminen on kaikissa tilanteissa esteetön, että auton liikkuminen on turvallista ja tie säilyy vahingoittumattoman a. Ostaja vastaa laitteiston turvallisuudesta, säiliöiden asianmukaisesta puhdistuksesta sekä laitteiston turvallisesta käytettävyydestä viranomaisten antamien ohjeiden mukaisesti.
Mikäli säiliöautolla ei pääse turvallisesti toimituskohteeseen tai Ostajan laitteet eivät ole viranomaisohjeiden mukaiset, Myyjällä on oikeus olla toimittamatta.
Yllä kopioitu pätkä Teboilin toimitusehdoista..A ika selkeää tekstiä.
Haapaniemen Paroni:
Jos itse tilaisin öljyä tai muuta,niin katsoisin mihin päästäisin kyseisen auton ::)ei me" rengit" joka pihaa voida tutkia ;D aikataulu ??? ja maalaisjärki ;D
Pekka:
Liikennevahingot korvataan tai ollaan korvaamatta tässä maassa Liikennevakuutuslai n mukaan.
Sillä seikalla mitä mieltä isäntä tai renki asiasta on,ei onneksi ole mitään vaikutusta asiaan.
Jos olisi,varmaan suurin osa liikennevahingoista jäisi korvaamatta, kun ei se ollu mun syy.
Ja bonuksetkin vielä menee. :-X
Teve900:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 21.07.2011 kello on 22:07 ---Liikennevahingot korvataan tai ollaan korvaamatta tässä maassa Liikennevakuutuslai n mukaan.
Sillä seikalla mitä mieltä isäntä tai renki asiasta on,ei onneksi ole mitään vaikutusta asiaan.
Jos olisi,varmaan suurin osa liikennevahingoista jäisi korvaamatta, kun ei se ollu mun syy.
Ja bonuksetkin vielä menee. :-X
--- Lainaus päättyy ---
No niin, jotkut ovat sitä mieltä,että vanha piha ja tiensä päässä ja jotkut sitä mieltä että ammatimiehen silmä sanoo tilanteen ja näin ei olisi silloin käynyt ja joskut meinaa että tottahan pihalla esim uuden asfaltin reunan kuuluu kestaa ja taas ammattikuljettajat sanoo,että kuinka niin kun ei tuolla isoillakaan teilla reunat kestä kun ajetaa LIIAN reunassa, niin minä ihmettelen myös että miten joltain ok-talo pihalta vaadittaisiin reunoilta joitain ihme kestävyyksia mutta vinkit miten tästä eteen päin pitäisi mennä jos autolta korvauksia kaipaisi, jos vähääkään tuntuu järkevältä,
Pekka:
Korvausvaatimus vahingon aiheuttaneen auton liikennevakuutusyht iöön. Siellä sitten neuvovat lisää ja käyvät varmaan paikan katsomassa.
Kerro sitten miten kävi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta