Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ensimmäistä, talviasuttavaa, autoa hommaamassa

<< < (7/10) > >>

vaanari61:
Vesikierto lattialämmitys ois kiva ja "kunnon" suihkukoppi erillisellä vessalla. Sisustus sais olla jtn muuta ku puuteippiä ja ulkomuotokin semmone tyylikkäämpi kiitti =)

Tuollaisia käyttää sirkusväki, vetureina kuorma-autot.

Kylmätotuus on se että "puuteippi" on ja pysyy tämän hintaluokan rakenteissa, jos laitat muutaman sata tonnia lisää budjettiin sitte löytyy "kaikkee kivaa".

Vaunusta saat enstöiks unohtaa suihkun, sillä vesi on miltei aina kannettava vaunuun ja sieltä pois, liian työläs.

Suihkun osalta asuntoauto on hieman eriasia, vesisäiliöt on yli sata litraisia kute harmaavesisäiliökin, toisin vaunuissa, puhdasvesi yleisesti 40 litraa ja harmaavesi himpan pienempi, eroavaisuuksia löytyy noissakin. Ja harmaanveden voit tyhjentää ajokaivoon matkan varrella sillä asuntoauto on tehty kulkemista varten. Ja suihkun jatkuva käyttö asuntoautossakin on harvinaista, pääosin suihkun käyttö on harvinaista, pakon sanelemaa . . . 

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: JariT -  1.08.2013     kello on 18:37 ---
 Ja suihkun jatkuva käyttö asuntoautossakin on harvinaista, pääosin suihkun käyttö on harvinaista, pakon sanelemaa . . .

--- Lainaus päättyy ---

Minä taidan tässäkin asiassa olla erilainen nuori.   ;)

Vemppu:

--- Lainaus käyttäjältä: JariT -  1.08.2013     kello on 18:37 ---... sillä asuntoauto on tehty kulkemista varten. Ja suihkun jatkuva käyttö asuntoautossakin on harvinaista, pääosin suihkun käyttö on harvinaista, pakon sanelemaa . . .

--- Lainaus päättyy ---
Kenelle pakkoa ja harvinaista, kenelle ei > meille ei juurikin siksi kun auto on tehty kulkemista varten.

Nytkin meni kaksi viikkoa että heilahti auton suihkun varassa. Ja kohta on mennyt 5 vuotta / 100tkm ilman yhtään leirintäalue-suihkua. Eikä kyllä ole niitä leirintäalueiden koppeja ollenkaan ikävä  :P

Suihkutilan alle kun olen kuikkinut ja muuten sitä syynäillyt niin hyvin on pitänyt vedet siellä missä on kuulunutkin pitää (varoitteluista huolimatta). Kannattaahan sitä suihkutilan tiiviyttä tietenkin tarkistella jos suihkua käyttää mutta niinhän sitä pitää tarkkailla kotonakin kosteiden tilojen kuntoa.

Vaunuissa suihkun käyttä lieneekin sitten harvinaisempaa juurikin syistä jotka jo aiemmin on ilmitulleet.

vaanari61:
Jos sanois, mutku en sano . . .

Pidän tietonani . . .

Kuten kirjoitin harvinaista suihkun käyttö on . . .

Tällä saitilla vaan eninosa kirjoittelijoista on ns. puskaparkkilaisia tai siihen taipuvaisia niin kommentit on tuon tyylisiä, ei mahra mittää . . .

Muuten miksi asuntoautojakin on leirintäalueilla ?  No kyll maar ne on käyttämässä alueen palveluja joihin suiku ja sauna kuuluu . . . 

Ja niitä asuntoautoja tahtoo jo olla yhtäpaljon kuin vaunujakin . . .

Ps. Olin reilun neljänviikon Norjan turneella, joka yö leirintäalueella ja Norjassa kaiken lisäksi suikussa lämminvesi maksaa, valinta kysymyksiä. Tämä on minun valinta, ja itse koen sen itselleni oikeaksi, tehköön jokainen tavallaan, ja ihan vapaasti, näin se vaan on . . .

Norja tulee lähiaikoina puuttumaan laittomaan "puskaparkkeiluun", tällaista olen antanut itseni ymmärtää Norjan lehtikirjoittelusta . . .

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: JariT -  1.08.2013     kello on 19:25 ---

Muuten miksi asuntoautojakin on leirintäalueilla ?  No kyll maar ne on käyttämässä alueen palveluja joihin suiku ja sauna kuuluu . . . 

Norja tulee lähiaikoina puuttumaan laittomaan "puskaparkkeiluun", tällaista olen antanut itseni ymmärtää Norjan lehtikirjoittelusta . . .

--- Lainaus päättyy ---

Joo, sauna on meikäläiselle leirintäalueella tärkein paikka. Paskasäiliökin on hyvä samalla tyhjentää, puhumattakaan vesitankkien täytöstä. Harmaat vedet voi lorotella levikkeillä immeisten ja koirien kusien huuhteluun.  :D

Norjassa on Suomalaisten ja sakujen puskien käyttö sitä luokkaa, että ei ihme että puuttuvat asiaan. Suomessakin ilmestyy puskapaikoille lisää puomeja ja kivilohkareita. Ei kukan niitä sinne lämpimikseen laita.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View