Tekniikkakeskustelut > Projektit

Teve Tevetec 370

<< < (61/77) > >>

Haoltu:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 29.04.2018     kello on 19:31 ---Sähkökaverini laittoi 16 paukut.. Ei oo edes mahdollista kuluttaa niin paljon mutta onpahan nyt sitten..  :)

--- Lainaus päättyy ---

HYvä olla kunnon "paukut." Projektissani on 3x2,5 ja 3x1,5 kaapeloinnit, 16 A ja 10 A "paukuilla."

Antza0:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 29.04.2018     kello on 18:26 ---Tekaisin karavaanikaapelin  :)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä nyt on tosi turvallinen!  :laugh:

Toivottavasti vaan tossa on ne kriittiset H07RN-merkinnät, et kelpaa! Kuvasta en huomannu.  8)

Lerssinen:
Uskotteko että kaapeli on laadukkaampaa kuin melkein mitään mitä nyt kaupasta saa  :)
Mulla on tuota sellainen 800 metrin rulla vielä jäljellä, samoin samanlainen rulla 7 napaista signaalikaapelia 2.5 mistä voi tehdä peräkärryjohtoja ym..

Hamsteri hamstraa  ;D

Antza0:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 30.04.2018     kello on 09:18 ---Uskotteko että kaapeli on laadukkaampaa kuin melkein mitään mitä nyt kaupasta saa  :)
Mulla on tuota sellainen 800 metrin rulla vielä jäljellä, samoin samanlainen rulla 7 napaista signaalikaapelia 2.5 mistä voi tehdä peräkärryjohtoja ym..

--- Lainaus päättyy ---

No varmasti, mut eihän sillä ole mitään tekemistä ku karavaanarikaapelei ta nillitetään. Eihän siinä päde ku norsunluutornin vaatimat leimat!  :'(

Tehdaslaadun liikkuviin kaapelointeihin, vaiks energiansiirtoketju ihin kelvot 400V kaapelit on ylihyviä, eli ehdottomasti epäilyttäviä!  :P

Mut joo, asiaakin. Asenne-koppi sulla kyllä nyt paketissa. Mastosysteemi on pro, vaikka onkin nykyjään harrastekampe.  :D

Lerssinen:
Viestiä vaunuun, amatööriluuri ja LA-puhelin. Tässähän on katossa kolme antennia valmiina joista kaksi otin nyt käyttöön, oli melko töisevä kun johdot oli katkottu sivuleikkureilla jo ennen minun omistusta. Sain kuitenkin tehtyä liitokset niin ei tarttenu vaihtaa antenneja jalkoineen  :)

Pöydälle sitten HF-radio, sitä en laita kiinteästi ja peräseinälle nippu antenninvaihtokytki miä niin saa sitten käyttää kattoantenneja tai ulosmenevää piuhaa(mastolle).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View