Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Asuntovaunu talvisäilytykseen
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 30.09.2018 kello on 11:09 ---Varmaan muitakin hyviä ja oikeita vaihtoehtoja on olemassa. Mulla oli 3v vanhassa cabbyssä talvella sellanen munapierun haju, Älylaturi sitä hoiteli. Tutkin viemärisysteemit ja sellaset ja sitte hokasin että akku kiehuu. Kamala haju. Ja aakkukotelossa roiskejuttua jokapuolella. Onneksi oli se akun suojakoppa ettei roiskinu rakenteisiin. 3 vuotias ihan laatuakku. Mihinkään ei voi luottaa...
--- Lainaus päättyy ---
Olikos älylaturi tyhmä...
Mulla yksi älylaturi lensi mäkeen, kun kiehutti. Sen tähden en enää jätä akkua jatkuvaan lataukseen.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.09.2018 kello on 11:45 ---Mulla yksi älylaturi lensi mäkeen, kun kiehutti. Sen tähden en enää jätä akkua jatkuvaan lataukseen.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla taas on kaikki aina 'älylaturissa' kiinni.
Isoa lottovoittoakin odotan kokoajan. ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.09.2018 kello on 11:45 ---Olikos älylaturi tyhmä...
Mulla yksi älylaturi lensi mäkeen, kun kiehutti. Sen tähden en enää jätä akkua jatkuvaan lataukseen.
--- Lainaus päättyy ---
Minkä merkkinen oli se älylaturi, ja saitko halavalla.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 30.09.2018 kello on 11:09 ---Varmaan muitakin hyviä ja oikeita vaihtoehtoja on olemassa. Mulla oli 3v vanhassa cabbyssä talvella sellanen munapierun haju, Älylaturi sitä hoiteli. Tutkin viemärisysteemit ja sellaset ja sitte hokasin että akku kiehuu. Kamala haju. Ja aakkukotelossa roiskejuttua jokapuolella. Onneksi oli se akun suojakoppa ettei roiskinu rakenteisiin. 3 vuotias ihan laatuakku. Mihinkään ei voi luottaa...
--- Lainaus päättyy ---
Itsellä tänä syksynä vastaava tilanne kellarissa ja johan menikin aikansa ennen kuin hajulähteen bongasin! Siinä käytiin kaikki talon viemäriputket, KVV-kanavat ja salaojakaivot läpi, kellaria pengottiin läpensä moneen kertaan, mutta ei. Kaikista hämäävintä tässä vielä oli se kun akku oli tallin perällä ja lämpöpumppu puhalteli sieltä takaseinästä nuo rikkidioksidit tallin ovelle, niin tietty se siinä oven ympäristössä sitten lemusikin voimakkaimmin ja näin hämäsi oikeaa etsintäpaikkaakin jonkin verran. Akku oli kyllä jo todella wanha, mutta luotin tuohon CTEK:in älylaturiiin jotta se kyllä havaitsee jos akussa on jotain mätää, mutta ei. CTEK vaan tunki akkuun virtaa ilosesti lämmeten siinä jo itsekin, ei vikavaloja ei mitään. No akku irti ja ympäristön tarkastus, ei nestevahinkoja. Akku pihalle jäähtymään ja tuulettumaan, odottamaan kierrätykseen kuskaamista - ja siihen loppui vihdoinkin nuo kellarin lemutkin 8)
Lerssinen:
Akun jättäminen laturiin valvomatta vuorokausiksi on tyhmää, oli laturi mikä tahansa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta