Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Asuntovaunu talvisäilytykseen
smy:
Itse olen pohtinut kovasti jos ajelisi syksyllä sen 4000km ja veisi auton talvisäilöön aurinkorannikolle. Olisi siellä sitten käytössä koko talven milloin sinne haluaisi mennä.
Ongelma on lähinnä että mihinkä sen sinne jättäisi. Pitäisi vähän laittaa varmaan kyselyä sinne suuntaan...
Saisi siirrossa mukavan euroopan kiertely-syyslomankin. Fiatin huoltopaikkoja tuolta varmaan löytyy hyvään hintaankin.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 27.08.2017 kello on 21:39 ---Itse olen pohtinut kovasti jos ajelisi syksyllä sen 4000km ja veisi auton talvisäilöön aurinkorannikolle. Olisi siellä sitten käytössä koko talven milloin sinne haluaisi mennä.
Ongelma on lähinnä että mihinkä sen sinne jättäisi. Pitäisi vähän laittaa varmaan kyselyä sinne suuntaan...
Saisi siirrossa mukavan euroopan kiertely-syyslomankin. Fiatin huoltopaikkoja tuolta varmaan löytyy hyvään hintaankin.
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa on muuten ideaa. Paikkoja on Espanjassa vaikka toiselle jakaa.
Minäkin joskus ajattelin, että ajaisi sinne omalla henkilöautolla ja ostaisi vaunun ja paikan sieltä.
Sitäkin tarjontaa kyllä on. Tuossa on kuvia Santa Susannasta, vähän Barcelonan yläpuolelta.
http://pamaus-karavaanari.blogspot.fi/p/espanjan-matka2.html
norlet:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 27.08.2017 kello on 21:02 ---Eli jos lähdemme ns hiihtolomalle, niin silloin menemme mökkiin.
Siksi tuo LMC meni nyt talliin ja otetaan toukokuussa esille.
--- Lainaus päättyy ---
Oon täysin samaa mieltä noista kuivatus asioista 👍... ja sauna jne. jne. Kyl se jotenkin kääntyyn noihin mökkeihin/hotelliin meilläkin tuo talvi reissaus...
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 27.08.2017 kello on 21:39 ---Ongelma on lähinnä että mihinkä sen sinne jättäisi.
--- Lainaus päättyy ---
No siinähän se. Mistä voit olla varma että vaunu enää edes on paikallaan, ettei sitä ole jo joku nyppinyt pois omaan (rahan) tarpeeseensa, tahi että vaunu on edes ehjänä siellä odottamassa ???
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 27.08.2017 kello on 21:39 ---Ongelma on lähinnä että mihinkä sen sinne jättäisi.
--- Lainaus päättyy ---
Leirintäalueilta voisi kysellä. Silloin kun olin osaa talvesta viettämässä Fugen cämppärillä, niin siellä oli pieni alue asumattomille vaunuille. Myös siellä oli jossakin alue vain varastoiduille autoille/vaunuille. En tiedä mikä ja missä, olin vain kaverina kun haettiin yksi auto, jonka omistaja kävi Kanarialla välillä.
Kyllä paikkoja on.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta