Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Asuntoauto vai -vaunu+auto minibudjetilla aloittelijalle
Alan:
Veturi on hyvä esimerkki - halvempikin voisi riittää. Tuon Soliferin pitäisi olla kuiva. Itse olisin varuillani.
Moppc:
Budjetti on hieman tiukahko... Äkkiä kun lukaisin, niin tuli mieleen masokistin päiväuni. ;D Totta puhuen ehdottomasti auto ja vaunu erikseen omaksi jos ostaa pitää.
Jos itse pitäisi valita, niin laittaisin tonnin pari autoon ja lähtisin kiertelemään sillä. Loppurahat käyttäisin huokeisiin majoituksiin ja elämyksiin.
Alan:
Vaunu on toki astetta vaikeampi puskaparkkeilun ja halpojen tai edullisten stellplatzien/airejen kannalta. Matkailuautoilijall a yöpyminen on helpompaa ja halvempaa, pääsääntöisesti.
Matkabudjettia ei kysyjä kerro, vain kalustobudjetin. Jos 5000 on koko budjetti, niin kannattaa pysyä kotona ja säästää ensi kevääseen asti.
Lljohanna:
Itse reissubudjetti on siis reilut tuplat tuohon verrattuna, muttei hirveästi selvästikään haluta autoon rahaa laittaa, kun ideana lopuksi vaan luopua autosta jos kiva paikka asumiseen löytyykin... tuo paku idea on käynyt myös mielessä, mutta hirveästi haluisin suihkun ja vessan... asialla vielä sinänsä kiire, kun syyskuun lopussa pitäis päästä lähtemään :laugh: hmmm...
Alan:
Auto, teltta ja edulliset leirintäalueet / luontoyöpyminen?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta