Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Matkaajan katto vuotaa
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 21.10.2011 kello on 20:39 ---Mutta jos mittaus tehdään liikkeessä, niin silloin tuskin käytetään ns. halpismittareita. Ja asiakkaalla pitää olla luottamus siihen, että mittauksen tekee ammattinsa osaava henkilö.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, pulmana on vaan se, että kosteutta löytyy aina. Itse mittaan piikkimittarilla pari kertaa vuodessa, aikaisin keväällä ja loppukesällä. Keväällä löytyy, mutta kesän jälkeen pitää olla kuivempaa. Jos ei ole, syy pitää tutkia. Tämä on nyt vaan minun tapani kun on iäkästä kalustoa ja tilanteen tasalla pysyminen on osa harrastusta. ;)
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 21.10.2011 kello on 20:56 --- Juu, pulmana on vaan se, että kosteutta löytyy aina. Itse mittaan piikkimittarilla pari kertaa vuodessa, aikaisin keväällä ja loppukesällä. Keväällä löytyy, mutta kesän jälkeen pitää olla kuivempaa. Jos ei ole, syy pitää tutkia. Tämä on nyt vaan minun tapani kun on iäkästä kalustoa ja tilanteen tasalla pysyminen kuuluu osana harrastukseen. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Näin varmasti on varsinkin kun puhutaan yli 10v. olevasta kalustosta. Myös mittaus ajankohta vaikuttaa tulokseen, viikon parin sadekauden jälkeen vai parin viikon hellekauden jälkeen. Tulos on varmasti erilainen.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 21.10.2011 kello on 20:56 --- Juu, pulmana on vaan se, että kosteutta löytyy aina. Itse mittaan piikkimittarilla pari kertaa vuodessa, aikaisin keväällä ja loppukesällä. Keväällä löytyy, mutta kesän jälkeen pitää olla kuivempaa. Jos ei ole, syy pitää tutkia. Tämä on nyt vaan minun tapani kun on iäkästä kalustoa ja tilanteen tasalla pysyminen on osa harrastusta. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tapasi on hyvä. ;)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.10.2011 kello on 08:29 ---Niin, nuo minun konstit ei auta isoihin vuoto kohtiin. Toivottavasti kulkimen valmistajat ovat viisastuneet, eikä laita styroksia enää eristeeksi. Eriste materiaalin hinta kulkimen hinnassa on mitätön. Kävin vuosi sitten ostamassa tarvikkeita vaunuhuollossa, siellä oli Solifer merkkinen vaunu korjattavana, osa seinästä auki revittynä. Ihmettelin kovasti kun seinästä poistivat märkää STYROKSIA. :'(
--- Lainaus päättyy ---
Kuule monet merkit ja mallit olen nähnyt avattuina tuolla PR-Caravanin pajalla. Samoin käväisin koppinikanssa vuosihuollossa. Siellä oli jonkun vuoden vanha Adria matkailuvaunu ikkunan ympäristö auki, uusivat karmipuut ja eristeet. Samanlailla vesi muihinkin menee jos mennäkseen
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 22.10.2011 kello on 12:01 ---Kuule monet merkit ja mallit olen nähnyt avattuina tuolla PR-Caravanin pajalla. Samoin käväisin koppinikanssa vuosihuollossa. Siellä oli jonkun vuoden vanha Adria matkailuvaunu ikkunan ympäristö auki, uusivat karmipuut ja eristeet. Samanlailla vesi muihinkin menee jos mennäkseen
--- Lainaus päättyy ---
Varmaankin koko homma on kiinni siitä, miten kaikki saumat, läpiviennit yms. on tiivistetty. Kuinka huolellinen työtä tehdessä on oltu. Laadullisesti hyväkin tuote saadaan pilattua huolimattomalla työllä.
Pitäisi tehtaan imagon kannalta tässä olla erittäin tarkkana, mutta ihmiset ovat kuitenkin vain ihmisiä. On hyviä ja huonoja päiviä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta