Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Matkaajan katto vuotaa

<< < (3/6) > >>

perho-ukko:
 Tuollai siinä käy,kun vesi tekee tehtävänsä,mutta korjattavissa,kuva ennen ja jälkeen !!

kaitsute:
Käytin vaunua paikallisessa vaunuliikkeessä kosteusmittauksessa juuri sen vuoksi, ettei pääsisi tapahtumaan tuollaista perho-ukon kuvissa olevan näköistä jälkeä.

Hakiessani vaunua lapussa luki, että kuiva on ja kertoivat tehneensä mittaukset pintakosteusmittari lla, vaikka ympäri vaunua on valmiita mittausreikiä.

Mitä mieltä olette pintakosteumittauks esta muovitapetin ja muovimaton pinnasta?

Minä olen sitä mieltä, että meni 85 eur harakan per***seen.

Dorotea:
Kyllä se pintakosteusmittari llakin onnistuu kosteuden havaitseminen. Ei se hukkaan ole mennyt rahat siinä. Mulla joskus mitattiin sillä tavoin ja mittaaja totesi muutamissa kohdissa, että jos nyt olisi Matkaaja kyseessä niin mittari näyttäisi isoja lukemia. Mun vaunussa se ei näyttänyt mitään niissä kohdissa.
Kaveri joka mittauksen suoritti on SFC:n Tekton toimissa tehden näitä hommia.

Amigo:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 21.10.2011     kello on 19:59 ---Kyllä se pintakosteusmittari llakin onnistuu kosteuden havaitseminen. Ei se hukkaan ole mennyt rahat siinä. Mulla joskus mitattiin sillä tavoin ja mittaaja totesi muutamissa kohdissa, että jos nyt olisi Matkaaja kyseessä niin mittari näyttäisi isoja lukemia. Mun vaunussa se ei näyttänyt mitään niissä kohdissa.
Kaveri joka mittauksen suoritti on SFC:n Tekton toimissa tehden näitä hommia.

--- Lainaus päättyy ---

Mitkä ne on Matkaajan ns: huonot kohdat??

perho-ukko:
 Jos on asuntoauto,kattokaiteitten läpiviennit,samoin katon ja seinän liitos kohta reunoilla(listat),samoin pellin jatkokset katolla !!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View