Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Auton tuunauksesta keskustelua

<< < (18/78) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.08.2017     kello on 15:18 ---Voihan.... nuo kaikki jo vakiona  :(

--- Lainaus päättyy ---

Kattokaiteet, spoileri jarruvalolla, kynnyssuojat ja lattiamatot on lisävarustelistalta ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.08.2017     kello on 15:46 ---Kattokaiteet, spoileri jarruvalolla, kynnyssuojat ja lattiamatot on lisävarustelistalta ;)

--- Lainaus päättyy ---
Korjaan minulla oli vakona/tilattuina. Tosin xc taitaa olla lähdössä paremmin varusteltu.

Stara:

Minäkin kävin ostamassa MANniin vihreän WUNDER-BAUMin, nyt saat tuunaukset riittää tähän autoon!

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.08.2017     kello on 14:47 ---Onko mahdollinen esittelyauto ja liike on ajatellut laittaa talveksi vähän isompaa rengasta alle ?

--- Lainaus päättyy ---
Nope, on Nissanin maahantuojaorganisa ation myyntipäällikön tms. ex. työsuhdeauto ;D

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.08.2017     kello on 14:47 ---HiTecin kanssa voisi hyvin tulla juttuun kun on autoilun suhteen ainakin samanhenkinen, ei nyrpistä nokkaa jos autoiluun laittaa vähän rahaakin.  ^-^

--- Lainaus päättyy ---
No todella maltillistahan tuo meikäläisenkin "tuunaaminen" nyt kuitenkin loppupeleissä on, rahaakaan noihin ole paljoa mennyt kun nuo kalleimmat oli autossa jo valmiiksi kiinni kun sen hommasin, vetokoukkua myöten :-[ Mutta kun nyt taas pitkästä aikaa usean vuoden tauon jälkeen pääsi kiinni jälleen pikkasen uudempaan kalustoon, niin pitäähän siitä hyvää huolta pitää ja nauttia myös omilla silmilläkin :)

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.08.2017     kello on 14:47 ---Huomaa kyllä että täällä on autoilijoita jotka eivät ymmärrä sellaisen foorumin tarkoitusta jota esim. autostadium tarjoaa.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Yllättäen löytyy tuo meikäläisen tägi siltäkin forumilta ::)

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.08.2017     kello on 15:22 ---Täällä on myös joitakin karavaanareita, jotka eivät ymmärrä useiden harrastukseen liittyvien perusasioiden päälle.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös se peruslähtökohta ole lähes kaikessa että kun on itse siihen tyytyväinen, on homma ok. Toki jos myös muut ovat siihen tyytyväisiä, niin onhan se kiwa lisäbonari ^-^

Meilläkin tuo viimeisin "tuninki" on pikemminkin matkailuvarusteita autoon, josta ainakin tuo mamma tuntuu kovasti tykkäävän Thumb

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.08.2017     kello on 15:28 ---Olen kuullut slogania viljelevältä henkilöltä että Alan tietää syyn minne ja minkä takia hän on kadonnut täältä foorumilta.

Joten ei viitsitä käyttää ko. henkilön aloittamaa slogania jos hän ei ole itse paikalla. ^-^

--- Lainaus päättyy ---

Minä vastasin sinun kommenttiisi, en kenenkään muun. Kannattaa joskus tuunailla hiukan ajatuksiaankin, niin ei ihan mitä sattuu näppikseltä pääse. Ihan aloittaen siitä, että pitää huolen omista kirjoituksistaan, ei muiden.

Syyt voit selvitellä kaverisi kanssa kahden, hän hoitanee omat asiansa, eikä tähän mitenkään liity. Alan ei tiedä mitään syitä, eikä ole sellaisista edes kiinnostunut. Mies tulee ja mies menee, jne.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View