Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Auton tuunauksesta keskustelua
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 14.08.2017 kello on 13:53 ---
Ovikynnyksiin ja takapuskuriin hieman suojaa
Sekä konepellin alle kaasujouset niin ei tartte sen tikun kanssa leikkiä
Ja tällänenhän siitä sitten tuli
--- Lainaus päättyy ---
Nyt nolottaa, en oo hoksannu että mun auto on jo tuunattu - onhan siinä nuot kynnyslistat joka aukossa sekä kaasujousia useammassa päässä ;D
Kuin myös tummennetut lasit sekä puskurit ja listat korinväriset. Kattokiskot ja takaspoileri on myös lisävarusteita
Passais tuohon Nissaniinkin mun mielestä korinväriset puskurit ;)
Vasta hommasin takakonttiin sisustan värisen näkösuojan, kun sitä ei ole noissa 7-paikkaisissa valmiina. Parantaa omaan silmään yleisnäkymää, kun ostoskorit ei näy.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.08.2017 kello on 14:54 ---Eihän siinä olisi mitään järkeä....
--- Lainaus päättyy ---
Näyttävyyttähän sillä haetaan ja jos autossa kitkat niin ei edes ole meluisat. Isoissa liikkeissä on monia esittelyautoja.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.08.2017 kello on 14:55 ---Nyt nolottaa, en oo hoksannu että mun auto on jo tuunattu - onhan siinä nuot kynnyslistat joka aukossa sekä kaasujousia useammassa päässä ;D
Kuin myös tummennetut lasit , Kattokiskot
Vasta hommasin takakonttiin sisustan värisen näkösuojan, kun sitä ei ole noissa 7-paikkaisissa valmiina. Parantaa omaan silmään yleisnäkymää, kun ostoskorit ei näy.
--- Lainaus päättyy ---
Voihan.... nuo kaikki jo vakiona :(
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.08.2017 kello on 14:47 ---Huomaa kyllä että täällä on autoilijoita jotka eivät ymmärrä sellaisen foorumin tarkoitusta jota esim. autostadium tarjoaa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Täällä on myös joitakin karavaanareita, jotka eivät ymmärrä useiden harrastukseen liittyvien perusasioiden päälle.
Joku taisi joskus sanoa, että jokainen tyylillään. Mihinkäs se nyt on unohtunut? ;D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.08.2017 kello on 15:22 ---Joku taisi joskus sanoa, että jokainen tyylillään. Mihinkäs se nyt on unohtunut? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Olen kuullut slogania viljelevältä henkilöltä että Alan tietää syyn minne ja minkä takia hän on kadonnut täältä foorumilta.
Joten ei viitsitä käyttää ko. henkilön aloittamaa slogania jos hän ei ole itse paikalla. ^-^
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta