Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Auton tuunauksesta keskustelua

<< < (11/78) > >>

ihaa:
Näin luki TM:ssä joten ei ne korkeaprofiiliset renkaat enää edes olisi nautinnolliset ajaa kun niitä ei ole autoon suunniteltu joten nykyaikaan kuuluu matalat renkaat kun tehdas on auton niin suunnitellutkin.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 13.08.2017     kello on 11:04 ---Selvinnee kun matkahuolto tuo vanteet. Varmaan menee loppuviikkoon.

Tulee muuten Jyväskylästä,

http://www.kumiseta.fi/

Onko kokemuksia firmasta ?

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole kovin vanha yritys,muutamia vuosia vasta toiminut.

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.08.2017     kello on 15:11 --- Säynätsalon Päijätkumissa .

--- Lainaus päättyy ---
Tuolla minäkin.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 13.08.2017     kello on 14:46 ---Eipä noilla kesärenkailla 15-18 tuumaisilla ole juurikaan hintaeroa puhutaan ihan muutamista kympistä.

Uudet 18 tuumaiset maksoi minulla 360 e vanteella ja tasapainotettuna  ja kotiin tuotuna.

--- Lainaus päättyy ---

Oli halpa sarja, Continentalit olisin saanut tuolla hinnalla, mutta viimeistä edellinen sarja oli viimeiset Conti kesärenkaat mun autossa. Kesti vain reilun yhden kesän alla.
Joutui sitten tyytymään Bridgestone Turanzaan, kun misukka on myös menettänyt mahdollisuutensa muutaman vuoden takaperin.

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.08.2017     kello on 15:45 ---Näin luki TM:ssä joten ei ne korkeaprofiiliset renkaat enää edes olisi nautinnolliset ajaa kun niitä ei ole autoon suunniteltu joten nykyaikaan kuuluu matalat renkaat kun tehdas on auton niin suunnitellutkin.

--- Lainaus päättyy ---

Sehän on selvää, jotta sellaiset sinne pitää laittaa mitkä sinne on suunniteltu. Mun Volvon vakiot on15 tai 16 tuumaiset. Velipojan autossa taas 235/65-18 on vakio  ;D

En kyllä pysty koskaan hommaamaan automallia, jossa profiili 50 tai alle, menis varmaan vanteet uusiksi joka syksy mehtäautoteillä seikkaillessa  ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.08.2017     kello on 19:49 ---Oli halpa sarja, Continentalit olisin saanut tuolla hinnalla, mutta viimeistä edellinen sarja oli viimeiset Conti kesärenkaat mun autossa. Kesti vain reilun yhden kesän alla.
Joutui sitten tyytymään Bridgestone Turanzaan, kun misukka on myös menettänyt mahdollisuutensa muutaman vuoden takaperin.

--- Lainaus päättyy ---
Ne oli varmaan kiinangummit, sopii hyvin kopiovanteitten päälle ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View