Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Auton tuunauksesta keskustelua
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 13.08.2017 kello on 11:00 ---Minä tarvin autoo paikasta toiseen siirtymiseen.
--- Lainaus päättyy ---
Sama vika ;D
Monesti olen kiittänyt mielessäni auton alkuperäistä omistajaa, taksiyrittäjää joka on rastinut tilaukseen 15" alkuperäisvanteet. Toissaviikolla hain uuden rengaskerran 320 eurolla alle laitettuna. Niillä ajaa taas kesään -19 ;)
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.08.2017 kello on 13:57 ---Sama vika ;D
Monesti olen kiittänyt mielessäni auton alkuperäistä omistajaa, taksiyrittäjää joka on rastinut tilaukseen 15" alkuperäisvanteet. Toissaviikolla hain uuden rengaskerran 320 eurolla alle laitettuna. Niillä ajaa taas kesään -19 ;)
--- Lainaus päättyy ---
Eipä noilla kesärenkailla 15-18 tuumaisilla ole juurikaan hintaeroa puhutaan ihan muutamista kympistä.
Uudet 18 tuumaiset maksoi minulla 360 e vanteella ja tasapainotettuna ja kotiin tuotuna.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 13.08.2017 kello on 11:04 ---Tulee muuten Jyväskylästä,
http://www.kumiseta.fi/
Onko kokemuksia firmasta ?
--- Lainaus päättyy ---
Ei - aikani kilpailutin, ja aina oli Säynätsalon Päijätkumissa halvimmat. Käynyt siellä sitten.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 13.08.2017 kello on 14:46 ---Eipä noilla kesärenkailla 15-18 tuumaisilla ole juurikaan hintaeroa puhutaan ihan muutamista kympistä.
--- Lainaus päättyy ---
Entäs ajomukavuus? ::)
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.08.2017 kello on 15:20 ---Entäs ajomukavuus? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Eipä noita 15-16 tuumaisia taida edes autooni enää saada.
En tiedä. Mielestäni 17 tuumaa taitaa minulla olla vakio koko.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta