Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Auton tuunauksesta keskustelua
ihaa:
Aika monesti ovat erikokoiset, mutta eiköhän Pamaus kertone sen.
seppoko:
Mä oon tuumannut Saaraa. Antennin päässä on maskotti. Se on hyvä jos ei muista mihin on jättänyt auton marketin parkkipaikalla.
Olikohan liian paljastava yksityiskohta, että meni yksityisyys.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 12.08.2017 kello on 22:50 ---sellaiseen autoilijaan että ei paljoa auto merkkaa tuolle muuta kuin ajoneuvoa vaan. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minä tarvin autoo paikasta toiseen siirtymiseen.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 13.08.2017 kello on 10:58 ---Olikohan liian paljastava yksityiskohta, että meni yksityisyys.
--- Lainaus päättyy ---
Haitannooko tuo enää Seppokoon kohdalla, monta kertaa on kuvaasi nähty täällä, vai meinasitko että meni Saaran yksityisyys siinä nyt ?
Xsara alkaa olla jo kyllä sen verran harvinainen ajopeli että ei niitä tien päällä enää hurjia määriä bongaile, mutta täytyy alkaa tarkkailee missä Mikki luuraa antennissa. 😂
Tästä ketjusta aloin miettimään miten olen tuunannut Subarua niin harmikseni täytyy mainita että sehän näyttää päälle päin edelleen ihan vakiolta, ainoastaan tehtaan myymät alkuperäiset LED-sumuvalot olen vaihtanut halogeeni sumareiden tilalle.
----
Unohdin ne 3M - tummennukset tavaratilan ikkunoihin vaikka ne olikin tummemmat kuin etusivuikkunoissa. Onhan sitä jo tuunattu.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.08.2017 kello on 09:37 ---Ne alkuperäiset keskilogot saattaa muuten sopia heittämällä tarvikevanteisiin.
--- Lainaus päättyy ---
Selvinnee kun matkahuolto tuo vanteet. Varmaan menee loppuviikkoon.
Tulee muuten Jyväskylästä,
http://www.kumiseta.fi/
Onko kokemuksia firmasta ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta