Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Auton tuunauksesta keskustelua

<< < (7/78) > >>

Arska:
Ihaa hei, tosin en harrasta sairaanloista auton puunaamista. Mutta autoni on siisti sisältä ja ulkoa. Toisille on vaan tärkeetä ulkokuori. Toiset viettää aikaansa autojen kanssa minä vaimon , lasten ja lastenlasten kanssa.

pamaus:
MInä vaihdoin toukokuussa autoa ja lähtokohta oli mahdollisimman pieni kulutus suurella vetokyvyllä 2000 kg  ja pienillä kilometreillä suhteessa hintaan ja laatuun.

Mielestäni sellaisen löysin.

Ainut mikä harmittaa, on se, että autossa ei ollut alkuperäisiä vanteita. En tiedä mihin ne oli hävitetty, vaikka autolla ei ollut ajettu kuin 50.000 km.

Koko kesän vahdannut noita kesävanteita ja tulin siihen tulokseen, että ne on vaihdettava.

Ja nyt ostin AMG replikat, alkuperäiset maksaa reilut 2000 €, replikat irtosi 600 €, ostin vielä uudet kumitkin hintaa tuli yhteensä 1000 €, pultteineen ja mersun keskilogoineen.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 12.08.2017     kello on 23:24 ---Niin jäi tuossa sanomatta että  kyllä mun katseen kääntää  kaunis neito.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä oli taas kauniita neitoja, ja jopa kehuivat suloseksi minua ;) :D Jahka näkevät duunatun volvon ;D

K.E.V:
^
Kaikenlaista unta näkee naps kunnes herää todellisuuteen 🤣

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 13.08.2017     kello on 06:36 ---Ja nyt ostin AMG replikat, alkuperäiset maksaa reilut 2000 €, replikat irtosi 600 €, ostin vielä uudet kumitkin hintaa tuli yhteensä 1000 €, pultteineen ja mersun keskilogoineen.

--- Lainaus päättyy ---

Ne alkuperäiset keskilogot saattaa muuten sopia heittämällä tarvikevanteisiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View