Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Auton tuunauksesta keskustelua

<< < (52/78) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.08.2017     kello on 10:23 ---Mikä on Volvon omien pitkien referenssi?  Mun autossa ei löydy muoveista mitään merkintää.

--- Lainaus päättyy ---
Jos ei merkintää, niin 20 - trafin mukaan.

Oulaa:
https://verkkokauppa.adita.fi/verkkokauppa/tuote/67273469360-led-lisavalo-w-light-neptune-7-60w-led-parkilla
Laitetaan näitä valoja niin saa laittaa neljäkin kappaletta kun alkuperäiset kaukovalot on sammutettuna :-X
Mutta hyväähän siinä parittoman ajovalon säännössä olisi se että yhdelläkin huippu lisävalolla olisi saanut merkittävän valotehon lisäyksen vanhaan kotteroon-

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.08.2017     kello on 10:29 ---Kun noin meinaat, niin ota nyt kuitenkin osoite- ym. tiedot pois näkyvistä profiilistasi, kun julkisella foorumilla ollaan.  :o

--- Lainaus päättyy ---
Kaikki varmaan tuntee jo minut ja on tullut yllätysvieraitakin kahville, ja pääsen valtion leipiin, niin katsotaan sitten.Ja tästä lain noudattamiseta, niin minun pitää elää nuhteetonta elämää.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.08.2017     kello on 10:29 --- ja lakia kyllä noudatan vaikka, ette usko ;D En ole muuten katsonut omien valojen ref.lukua ::)

--- Lainaus päättyy ---

Jos mennään tuon ref20 mukaan kun ei ole parempaa tietoa, sinulla on valoissa nyt yhteensä 152.5 - täysin tietoisesti yli 50% liikaa  Thumbd

ja väität noudattavasi lakia - Uskokoon ken haluaa - et usko itekkään   :laugh: :laugh: :laugh:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.08.2017     kello on 10:34 --- Ja tästä lain noudattamiseta, niin minun pitää elää nuhteetonta elämää.

--- Lainaus päättyy ---

Heh heh  ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.08.2017     kello on 10:34 ---Ja tästä lain noudattamiseta, niin minun pitää elää nuhteetonta elämää.

--- Lainaus päättyy ---

En ole tässä moralisoimassa yhtään, mutta nyt puhut yhtä ja teet toista. Sehän on ihan päivänselvää.

Kaverit on kavereita, mutta nämä jutut näkyy niillekin, jotka ei ole. Kyllä sen osoitteen voi kertoa muutenkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View