Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Auton tuunauksesta keskustelua

<< < (51/78) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.08.2017     kello on 09:20 ---88k5, valot on ruotsista, ja e-hyväksytyt. Refenssiluku perlamppu 37.5.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä on Volvon omien pitkien referenssi?  Mun autossa ei löydy muoveista mitään merkintää.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.08.2017     kello on 10:16 ---Mutta minä menen näin ja muut menee sitten parhaaksi näkemällä tavalla.

--- Lainaus päättyy ---

Päteekö tuo kirjoittamasi lause kaikessa muussakin tekemisissäsi kuin vain autoilussa, siis muissa mikä on laillista ja mikä laitonta ?

Oliko sulla kahdeksankytluvulla autossasi tutkanpaljastin ?  ;D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.08.2017     kello on 10:16 ---Mutta minä menen näin ja muut menee sitten parhaaksi näkemällä tavalla.Aika yksinkertaista

--- Lainaus päättyy ---

Joo. Törkeä piittaamattomuus tässä kyseessä...

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.08.2017     kello on 10:16 ---Ei ;) Mutta minä menen näin ja muut menee sitten parhaaksi näkemällä tavalla.
--- Lainaus päättyy ---

Kun noin meinaat, niin ota nyt kuitenkin osoite- ym. tiedot pois näkyvistä profiilistasi, kun julkisella foorumilla ollaan.  :o

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.08.2017     kello on 10:24 ---Päteekö tuo kirjoittamasi lause kaikessa muussakin tekemisissäsi kuin vain autoilussa, siis muissa mikä on laillista ja mikä laitonta ?

Oliko sulla kahdeksankytluvulla autossasi tutkanpaljastin ?  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ei ollut tutkanpaljastinta :D Ajellaan nopeuksien mukaan, ja lakia kyllä noudatan vaikka, ette usko ;D En ole muuten katsonut omien valojen ref.lukua ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View