Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Auton tuunauksesta keskustelua
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.08.2017 kello on 09:20 ---88k5, valot on ruotsista, ja e-hyväksytyt. Refenssiluku perlamppu 37.5.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä on Volvon omien pitkien referenssi? Mun autossa ei löydy muoveista mitään merkintää.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.08.2017 kello on 10:16 ---Mutta minä menen näin ja muut menee sitten parhaaksi näkemällä tavalla.
--- Lainaus päättyy ---
Päteekö tuo kirjoittamasi lause kaikessa muussakin tekemisissäsi kuin vain autoilussa, siis muissa mikä on laillista ja mikä laitonta ?
Oliko sulla kahdeksankytluvulla autossasi tutkanpaljastin ? ;D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.08.2017 kello on 10:16 ---Mutta minä menen näin ja muut menee sitten parhaaksi näkemällä tavalla.Aika yksinkertaista
--- Lainaus päättyy ---
Joo. Törkeä piittaamattomuus tässä kyseessä...
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.08.2017 kello on 10:16 ---Ei ;) Mutta minä menen näin ja muut menee sitten parhaaksi näkemällä tavalla.
--- Lainaus päättyy ---
Kun noin meinaat, niin ota nyt kuitenkin osoite- ym. tiedot pois näkyvistä profiilistasi, kun julkisella foorumilla ollaan. :o
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.08.2017 kello on 10:24 ---Päteekö tuo kirjoittamasi lause kaikessa muussakin tekemisissäsi kuin vain autoilussa, siis muissa mikä on laillista ja mikä laitonta ?
Oliko sulla kahdeksankytluvulla autossasi tutkanpaljastin ? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ei ollut tutkanpaljastinta :D Ajellaan nopeuksien mukaan, ja lakia kyllä noudatan vaikka, ette usko ;D En ole muuten katsonut omien valojen ref.lukua ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta