Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 7.05.2018 kello on 19:12 ---Ihan väärä tyylisuunta.. Minä ladon vaunun täyteen lamppuja kun kerkiän sinne asti :laugh:
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
--- Off-Topic: ---Eikös naamioitumisverkko sopisi tyylisuuntaan paremmin :D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 7.05.2018 kello on 16:01 ---Olihan sen ikäisissä äärivalot edessä ylhäällä (en tiedä pakosta) sitten takana parkki ,jarru ja vilkku + kilven valot. SEKÄ kolmion malliset heijastimet erikseen
--- Lainaus päättyy ---
Yksi rekisterikilven valo riittää tuon ikäisessä, vaikka olisi laidassa. Jossakin vaiheessa 80-luvulla alettiin vaatia rekkarivalo kilven molemmille reunoille tai yksi keskelle.
Yankka:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 7.05.2018 kello on 19:12 ---Ihan väärä tyylisuunta.. Minä ladon vaunun täyteen lamppuja kun kerkiän sinne asti :laugh:
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
https://www.is.fi/autot/art-2000001274234.html meinaatko haastaa partyfinderin
Mun makuun ne on liian painavia ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 7.05.2018 kello on 21:32 ---Yksi rekisterikilven valo riittää tuon ikäisessä, vaikka olisi laidassa. Jossakin vaiheessa 80-luvulla alettiin vaatia rekkarivalo kilven molemmille reunoille tai yksi keskelle.
--- Lainaus päättyy ---
No en niitä montaa ole halunnutkaan :o tuo t siellä sanan lopussa käsitti niitä kaikkia valoja. :-[
Yankka:
Jotta kukaan ei pääse luulemaan että laiskoteltu olisi
Oven ala ja yläpelti kröhmmmmmm.... Siis alumiini paikallaan ja hiontaa kokeneena
Sekä butyyli poistoa ja se jos mikä on pyllystä kaikki liuottimet kokeiltu josko jollain sais helposti pois joo kaikki melkein pehmentää sitä mit sit se vaan levii kaapimalla ensin lähes kaikki pois sit pyyhkimällä liuottimella ja karhennus epäkeskolla perään tuntuis ainkain tän aamun pohjalta helpoin tapa. Saa edelleen kertoa jos tietää jonkun kuuluisan liuotinpesuaineen mikä ton muka hävittää maailman viheliäisin tahna.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta