Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.

<< < (132/163) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Yankka -  9.05.2018     kello on 10:36 ---
Sekä butyyli poistoa ja se jos mikä on pyllystä kaikki liuottimet kokeiltu josko jollain sais helposti pois joo kaikki melkein pehmentää sitä mit sit se vaan levii kaapimalla ensin lähes kaikki pois sit pyyhkimällä liuottimella ja karhennus epäkeskolla perään tuntuis ainkain tän aamun pohjalta helpoin tapa. Saa edelleen kertoa jos tietää jonkun kuuluisan liuotinpesuaineen mikä ton muka hävittää maailman viheliäisin tahna.

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen saanut alumiinin täysin puhtaaksi vanhalla butyylinpalalla töpöttämällä/rullaamalla. Tarve ollut onneksi vain pienille huolloille, joten koko ikkunan reunuksen putsaukseen ei ole kokemusta.

Yankka:
Oliskin vaan yks ikkuna niit on neljä aukkoa, viis kehystä keulan kulmat alhaalta ylös ja pohjan ja sivuseinän reunat ja katon ja sivuseinän reunat oisko noin 35metriä ;D
Ediy on sitä reilusti enemmän unohdin laskea kehykset karkeaan arvioon

Obelix:
Olen todennut tehokkaaksi tuon Special Cleanerin: http://www.motonet.fi/fi/tuote/605868/at-special-cleaner-rasvan-ja-lianpoistaja-1-l. En tiedä mitä liuotinta sen on mutta haisee ksyleenille. Suurin osa massoista on tietty ensin poistettava repimällä ja loput jämät tuolla tökötillä.

Humoristi:
Tärpättiä, tärpättiä sano jo kauppaneuvos paukku aikoinaan.
Jos ei sillä niin sitten bensaa mutta ei tulitikkua perään  ;)  ;D

Yankka:
Ksyleeni ja tärpätti molemmat testattu. Butyyli vaan vit....... Päin naamaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View