Tekniikkakeskustelut > Projektit

Hobby 720 ukfe projekti 2012

<< < (20/33) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Jysky -  5.09.2017     kello on 08:06 ---Kyllä huolto aina hyvää tekee!

Minulla 12 mallin detskun Dometicissa ollut samaa vaivaa. Meillä muuten on sähköpiezolla. Kaappi vielä keskiviivan puolella- rekat usein puhaltaa sammuksiin.

Miks muuten vaunuissa köyhemmällä tekniikalla jääkaapit kuin autoissa, joissa jo 05 oli automaattiset vaihdot kaasulta > 12 v jos ongelmia.

--- Lainaus päättyy ---
Kaapin tauksen ja lauhduttimen voi tietenkin puhdistaa ja piipun nuohota.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Jysky -  5.09.2017     kello on 08:06 ---Kyllä huolto aina hyvää tekee!

Minulla 12 mallin detskun Dometicissa ollut samaa vaivaa. Meillä muuten on sähköpiezolla. Kaappi vielä keskiviivan puolella- rekat usein puhaltaa sammuksiin.

Miks muuten vaunuissa köyhemmällä tekniikalla jääkaapit kuin autoissa, joissa jo 05 oli automaattiset vaihdot kaasulta > 12 v jos ongelmia.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla on ojanpuolella, mutta kaappi sytyttää ittensä jos sammuu, muutenkin se välillä sammuttaa ja sytyttää ittensä kun ei kylmyyttä enempää kaipaa.
eli termostaatti ohjaa kaasunkin palamista.

Mjv16:
Itellä Dometicissa sama ongelma, ei mene osoitin vihreälle.
Avasin etupaneelin vkl. mutta kaikki johdot näytti olevan kiinni. Ehkä juotoksia voisi parannella vielä.
Etupaneeli lähti muuten irti, mutta termostaatin nuppi ei tahtonut irrota millään. En viitsiny väkisin
vääntää irti.

Joko:
Istuinryhmän muokkaus ihmisen kestäväksi höylättyä 21x32mm rimaa vahvikkeeksi.  Paino ei lisääntynyt kun parin kahvipaketin verran mutta nyt nuo istuimet on sellaiset että aikuinen voi niin istahtaa ilman pelkoa että koko penkki leviää alle.
Tältä näyttää alunperin eli ainut tuota ohutta vaneria tukeva osa on tuo istuinlaatikon poikkrima toisessa päädyssä

Tässä syntyy vahvikkeet

Paikoillaan liima välissä ja 3 pientä ruuvia päällipuolelta

Toisellepuolelle sama. Tämän istuimen alle tulee myöhemmin harmaavesisäiliö myös

Joko:
Onko alde 3010 jossain joku paristo varmennus tms? Sellaisen vian olen löytänyt että sähkönsyötön kun katkaisee ja laittaa takaisin niin lämmityksen asetukset katoaa ja lämmitys on Off tilassa. Katoaa myös se sähkövastuksien asetus eli jos valitsen kaasun Off tilaan ja sähköllä vaikka 1kw niin kun vetää johdon tolpasta irti ja laittaa takas niin nuo asetukset katoaa. Hobbyn oma paneli muistaa kyllä valaistuksen asetukset ja päivämäärän ja kellonajat jne.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View