Tekniikkakeskustelut > Projektit
Hobby 720 ukfe projekti 2012
Laaga:
Muistelisin joskus nähneeni Hobbyssa pariston Alden 3010 ohjauspaneelin vieressä, kysyttäessä kerrottiin liittyvän juuri tuohon josta kerroit. Tuon toimivuudesta en osaa sanoa.
Itsellä kun oli 3010 niin siinä oli manuaalinen paneeli.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 12.09.2017 kello on 17:32 ---Onko alde 3010 jossain joku paristo varmennus tms? Sellaisen vian olen löytänyt että sähkönsyötön kun katkaisee ja laittaa takaisin niin lämmityksen asetukset katoaa ja lämmitys on Off tilassa. Katoaa myös se sähkövastuksien asetus eli jos valitsen kaasun Off tilaan ja sähköllä vaikka 1kw niin kun vetää johdon tolpasta irti ja laittaa takas niin nuo asetukset katoaa. Hobbyn oma paneli muistaa kyllä valaistuksen asetukset ja päivämäärän ja kellonajat jne.
--- Lainaus päättyy ---
Sinne voi paristovarmennuksen itse laittaa , manuaalissa oli kai ohje.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 12.09.2017 kello on 17:32 ---Onko alde 3010 jossain joku paristo varmennus tms? Sellaisen vian olen löytänyt että sähkönsyötön kun katkaisee ja laittaa takaisin niin lämmityksen asetukset katoaa ja lämmitys on Off tilassa. Katoaa myös se sähkövastuksien asetus eli jos valitsen kaasun Off tilaan ja sähköllä vaikka 1kw niin kun vetää johdon tolpasta irti ja laittaa takas niin nuo asetukset katoaa. Hobbyn oma paneli muistaa kyllä valaistuksen asetukset ja päivämäärän ja kellonajat jne.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä ohjauspaneeli on käytössä? Valitettavasti vaunu on Hobby tuon paneelin kytkennän osalta. En edestiedä kaikkea sekoilua mitä Hobbyn paneeli saa aikaan Aldessa.
99:
Kuvan paneelin varmennus ei toimi paristoilla.
mjo33400:
Kuvan paneeli pitää edellisen tiedon muistissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta